Bilinçlenen müşterinin Avea'ya yöneldiğini ve pazar paylarının yüzde 16 olduğunu belirten Cahit Paksoy, şunları söyledi: "Biz başlarken, 'bu sene iki numarayız ve ondan sonra bir numarayı kovalıyoruz' demiştik. Müşterimizin gücüyle kovalıyoruz. Ben, Mart 2003'te başladığımda 500-600 bin abonemiz vardı. Bugün, 5 milyonuz. 19 Şubat'ta birleştiğimizden bugüne yaklaşık 1 milyona yakın abone artışımız oldu. Abone sayısının büyüme hızı her ay katlanarak devam ediyor. Hedefimiz 2005 sonuna kadar pazarın yüzde 30'unu ele geçirmek ve daha sonra da bir numara olmak." Avea'nın piyasaya girmesiyle rekabetin arttığını, herkesin kendisine çeki düzen vermek zorunda kaldığını kaydeden Paksoy, Türkiye'de haksız rekabet yolunda birtakım çalışmalarla insanların kandırıldığını savundu. Haksız rekabetin ülkeye yabancı sermaye gelmemesinde önemli bir unsur olduğunu dile getiren Paksoy, Türkiye'de tekellerin oluşmasını engellemek, pazara yeni girenlerin ve milyarlarca dolarlık yatırım yapanların önünü tıkamamak gerektiğini söyledi.