Electrolux Grubu, Alman AEG markasının tüm haklarını satın aldı. Electrolux Türkiye'den yapılan açıklamaya göre, geniş bir tüketici segmentasyon çalışmasına dayanan AEG markasının satın alınma süreci, iki yıl önce yeni marka kimliği oluşturma, tasarım ve reklam çalışmalarıyla başladı. Süreç, Electrolux ile çift-markalama (AEGElectrolux) yapılmasıyla son buldu. Electrolux'ü dünyanın önde gelen markası yapmak için uygulamaya başladığı marka stratejisi dahilinde Grup, bu yıl markaya 70 milyon eurodan fazla yatırım yapacak. 2005 yılının ilk çeyreğinde AEG-Electrolux logosu ile çift marka olarak pazara sunulacak olan AEG, daha önce Daimler Chrysler Grubu'nun bir alt kuruluşu olan Licenta GmbH'ye ait bulunuyordu. Electrolux Türkiye Genel Direktörü Nevio Pollesel, AEG markasının tüm haklarını satın almanın markaya uzun dönemde stratejik olarak yatırım yapmalarını sağlayacağını belirtti.