|
|
Reklam sorununa çözüm buldum
İçimden "Eureka" diye bağırmak geliyor. "Reklamın kaldırılma kuvvetini" buldum sonunda...
BÜYÜK buluşlar, büyük gereksinimlerden doğar. Az sonra müthiş icadımla tanışacaksınız! Efendim, şu anda uzun reklam kuşakları en önemli "milli mesele" haline gelmiş durumda. Bendeniz konuyu üç aydır yazıp, durmaktayım. Ülkemizin en saygın yayın yönetmenleri ve köşe yazarları da son birkaç gündür aynı konuyu işlemeye başladılar. Çünkü kartopu, çığ olup, üzerimize düşmek üzere... Evet, madem dizi arasına giren uzun reklamlardan kurtuluş yok, öyleyse reklamlara dizi alalım. Nasıl mı? İşte size "light pazar yazısı kıvamında ve kulak memesi yumuşaklığında" bir dizi senaryosu: Özgür kız Nil, taksi şoförü Veysel'e aşıktır. Ancak Nil aynı zamanda annesine de bakmak zorundadır. Annesi, yeni çıkan buzdolabı yerine başka dolap aldığı için zır zır ağlayan kadındır. Tedavi masrafları Nil'in belini bükmektedir. Nil, masrafları karşılamak için boş zamanlarında reklam müzikleri besteler. Veysel ise bir gün taksisine ped reklamında "kan" rolünü oynayan Cem Özer'i alır. Ancak Cem, döşemede kan lekesi bırakmıştır. Cırt'çı Ayşe Teyze'nin lekeyi çıkartma çabaları sonuç vermeyince Veysel cinayet suçlamasıyla tutuklanır. Terlikçi Metin Şentürk olayın tek görgü tanığı olarak karakola davet edilir. Veysel'in sorgusunu ise yanlış televizyonu tercih ettikleri için ha babam milleti tokatlayan gaddar adam yapar. Veysel'in kaportası iyice dağılır, elektrik tesisatı kısa devre yapar. Veysel, Charlie'nin tombul meleği Sibel Can'dan yardım ister. Sibel Can karakolu basıp, su tabancasıyla gaddar sorgucuyu öldürür. Karakoldan kaçan Veysel, Cem Yılmaz ile kaçak mısır gevreği işine girer. Bu arada bizim robot Çelik, Azra Akın'ı terk edip, kendisi gibi robot olan Veysel'e sevdalanır. Veysel'in kendisini aldattığını düşünen Nil, Cem Yılmaz'ın sahte mısır gevreklerinden yiyerek, intihara teşebbüs eder. İşin içinden çıkamayan senarist, 8 alternatifli final bölümü çeker!
|