MÜŞTERİLERİNİN yüzde 75'inin kadınlar olduğunu anlatan Shweizer, bunun nedeninin erkeklerin hâlâ kontakt lensleri bayanlara yönelik bir ürün olarak görmesi olduğunu söyleyen Heimer Shweizer, "Aslında bu pazarın büyüme potansiyeli olduğunu ortaya koyuyor" dedi. Shweizer şöyle devam etti: "Dünyada en çok mavi ve yeşil renkler tercih ediliyor insanlar bu renklere daha çok ilgi duyuyorlar." Gökhan Güngör de 200 bin lens kullanıcısının olduğu Türkiye'de yüzde 35'lik pazar payına sahip olduklarını belirtti ve ekledi: "Nüfusumuza göre kullanım oranı gelişmiş ülkelere kıyasla çok düşük. Büyük potansiyel var. Kullanıcılar da yeni gelişmelere hazırlıklı olsunlar çünkü teknolojik gelişmenin gerçekten sınırı yok."