İnternet kullanımı ihtiyacının artması ve sürekli bir iletişim aracı haline gelmesiyle özellikle işyerinden internete bağlananların oranı giderek artıyor.
10 yıl önce dar bir kitlenin iletişim aracı olan internet kullanımı artık hayatın her alanında kendine yer buluyor. Artık SSK bidirimlerinin internet yoluyla yapılmasının zorunlu hale gelmesi küçük ve ortaboy işletmelerin internet kullanımını zorunlu kılıyor. Özellikle elektronik postalar internet kullanımının temel nedenlerinden birini oluşturuyor. Türkiye'de 5 yıl önce internette önemli bir içerik açığını kapatan ve Türkçe elektronik posta hizmetiyle istikrarlı bir grafik çizen mynet 4 milyonuncu aboneyi aştı. ProconGfK araştırması birden fazla e-posta hesabı olanlar arasında yüzde 43 ile mynet'in ilk sırada yer aldığını gösteriyor. Mynet internet kullanıcılarının ortalama kullanım alışkanlıklarından yola çıkarak oldukça basit ve başarılı bir projeye imza attı. Herkesin amazon, yahoo olmaya çalıştığı dönemde doğru bildiği yolda ilerleyerek, devleri geride bıraktı. Geçtiğimiz yıl servis sağlayıcılığı hizmetine de başlayarak, ölümcül dönemde rekabete girme hatasını yapmadı.
ERKEKLER VE GENÇLER Procon GfK'nın araştırması internete bağlanma sıklığının giderek arttığını ve artık hergün internete bağlananların çoğunluğu oluşturduğunu gösteriyor. Bunun yanı sıra gençlerin ve erkeklerin egemen olduğu bir kullanıcı profili dikkat çekiyor. Sık kullanılan web siteleri arasında da yine eposta hizmeti veren siteler ilk sırada yer alıyor. Bu sitelere en çok yaklaşan ve son yıllarda hızla yayılan Google geliyor. İnternet kullanıcıları bilgisayar başında vakit geçirmeye başladıktan sonra en çok televizyon seyretmeyi azalttıklarını söylüyor. Televizyonu gazete ve dergiler takip ediyor. Son sırada ise radyo var. Web sitelerini tasarlayanlar genelde erkekler olduğu için tasarımlarında kendi beklentilerine daha çok yer veriyorlar.