kapat
   
SABAH Gazetesi
 
  » Yazarlar
    Günün İçinden
    Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Bilgi ve Yaşam
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
    Kampüs
Bizimcity
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Ali Saydam @ SABAH
 
İnsanın kendi krizini yaratması çok kolaydır
Keklerde durum vahim!
Bir de Doktor'un ne dediğini anlasak!

Bir de Doktor'un ne dediğini anlasak!

Pen reklamlarıyla terlik reklamlarının mevsimi geldi herhalde. Şu sıra en dikkat çekici iki reklam terlikte Twigy, pen kanadında ise Dr. Pimapen. Twigy'yi gelecek haftalarda ele alacağız. Bugün gündemimizde Dr. Pimapen var. Neden? Birincisi, reklamları son derece renkli ve çarpıcı. İkincisi, Beze Halkla İlişkiler ajansı çok başarılı.
22 yılını kutlayan Pimapen iletişim deyimiyle 'jenerik' haline gelmiş bir marka. Jilet (Gillette) gibi. Nescafgibi... PVC pencere yerine Pimapen denir genellikle. Buna rağmen kendisini hayli farklılaştıran iddialı bir reklam yapmış. "Pazar payı ve satışlarımız iyi Allah'a çok şükür. Reklama ne ihtiyacımız var ki!" diye düşünenler daha bir dikkatle izlesinler bu kampanyayı... Markayı yaşatmak ve tutundurmak, yaratmaktan belki de daha önemlidir. Dr. Pimapen'i oynayan Cengiz Küçükayvaz'ı gördüğümde zaten içimden gülmek geliyor. Reklam ajansı Markom/Leo Brunet filme büyük emek koymuş. İlle de öküz altında buzağı
aramak gerekiyorsa denecek bir iki laf var tabii:
1. Doktor Bey şirinlik olsun diye öyle bir telaffuzla konuşuyor ki, ne
dediği araya gidebilir.
2. Hoş bir figür yakaladıklarını düşünüyorlarsa bunu çeşitli PR çalışmalarıyla niçin 'çoklamıyorlar'?

YAZARIN ÖNCEKİ YAZILARI
 Yorganın altına saklanmamalı   / 25-04-2004
 İnsanın kendi krizini yaratması çok kolaydır   / 18-04-2004
 Bu da dondurmalı kazan-kazan   / 04-04-2004
 Yandı gülüm keten helva!   / 28-03-2004
 Duygu yükü Efes Dark'ı uçuruyor   / 21-03-2004
 Doğru reklamı anlatan bir fıkra ve bir grafik!   / 14-03-2004
 Bazı insanların ismi yeter   / 07-03-2004
 İşte İnsan! İşte reklam!   / 29-02-2004
 Sıkıcı reklamlardan kurtuluş yolu açıldı   / 22-02-2004
 Sen misin yolda kalanlarla alay eden...   / 15-02-2004
İLKER SARIER
Gelir adaletsizliği
Türkiye'nin en büyük problemi nedir?...
ALİ SAYDAM
Üst kesimlere ulaşım gazetelerden geçiyor
Reklam...
"Tarih"e can suyu
Eyüp'te 20 yıl önce kapısına kilit vurulan Türkiye'nin ilk termik...
İşte gerçek bayram
Bursa'daki bir okulda öğrencilere "23 Nisan'ı nasıl kutlamak...
50'sini daha kurtardılar
50'sini daha kurtardılar
Sokak çocuklarını topluma kazandırmayı amaçlayan "Geleceğin Çocukları...
Moda Polisi
Moda Polisi
Karalar bağlamış!
Giyiminde etnik detaylara...
IMKB
E: 17,738 D:% -2.70
DOLAR
S: 1,423,000 D:% -0.63
EURO
S: 1,702,000 D:% -0.35
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Bilgi ve Yaşam | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.