![](/i/1_pix_trans.gif) ![](/i/bugunku_diger_yazi.gif) |
|
Terlik savaşlarına devam
İtalya, İspanya gibi ülkelerde ekonominin sürükleyici gücü haline gelen terlik sektörü, son yıllarda Türkiye'de büyük gelişme gösterdi. Polaris, Muya, Twigy gibi yeni markalar terlik sektöründe reklam filmleriyle "savaş" başlatırken, Ceyo gibi 40 yıllık markalar da savaşa katıldı.
Her yaşa her ayağa Her yaşa her ayağa Geçen yıl Okan Bayülgen'i reklam filminde oynatan Muya, bu yıl tercihi Deniz Akkaya'dan yana kullandı. Markayı hafızalara kazıdıktan sonra şimdi de ürünlerini ön plana çıkarmak isteyen Muya terlikleri, 10 yıl önce Özkan Acar ve Kamil Bilgiç tarafından kurulmuş. İki genç iş adamı, tatil yaparken terlik sektörüne adım atmaya karar vermişler. Aralarına kardeşlerini de alarak, 5 ortak Muya firmasını kurmuş.
FARKLI 2000 MODEL Muya adını, ortakların babalarının adlarının baş harflerinden alıyor. Sektördeki en genç marka olan Muya'ya, geçen yılki reklam kampanyasının hem tanıtım hem de pazar payı açısından çok büyük katkısı olmuş. Muya'nın bu yaz ürün yelpazesinde rengarenk cıvıl cıvıl, taşlarla işli 2000'in üzerinde modeli bulunuyor. Ürün yelpazesi çok geniş olan firma, "Her yaşa, her ayağa Muya"dan yola çıkılarak çocuk, genç, yaşlı; kadın, erkek herkese hitap ediyor. Kaliteden ödün vermeyerek ekonomik fiyatlarla tüketicinin yanında olduklarını belirten firma yetkilileri, ürünlerin fiyat aralığını 10 milyon ile 30 milyon lira olarak açıklıyor. Yeni reklam filmiyle daha çok kişiye ulaşmayı hedefleyen Muya, bu seneki reklam senaryosunu marka, kalite ve imaj üzerine kurmuş. Balajans tarafından çekilen reklam filminin, kreatif editörü yönetmen Harun Bal. Yönetmenliğini Hakan Kurşun'un yaptığı reklam filmi için, Aya İrini Kilisesi baştan sona yeniden döşenmiş.
AYSUN ÖZ
|