Tek düğmeyle 4x4 oluyor
Isuzu'nun yıllar sonra yeniden pazara getirdiği D-Max marka çift kabinli pickup'ın 4 çeker versiyonunda 100 km hızla bile çekiş modu değiştirilebiliyor.
Son dönemde Türkiye'de gözde olan pick-up modellerine bir yenisi daha eklendi: D-Max. Tasarımı ile zamandan bağımsız bir araç olması amaçlanan DMax; ferah iç mekanı, yekpare kabin (Monokabin) özelliğiyle müşterilerin beğenisine güçlü bir imajla sunuluyor. Yatay konumlandırmış radyatör ızgarası ve dikey olarak yerleştirilmiş mücevher görünümlü farları, Isuzu D-Max'in yepyeni yüzünü karakterize ediyor. D-Max hareket, sağlamlık ve bütünlüğü öne çıkartan araç formu, maksimum yaşam alanı sunan tasarımı ve aerodinamik hatlara sahip profili ile işlevselliği kullanıcılara sağlıyor. Isuzu D-Max, 1004 milimetrelik baş, 1450 milimetrelik omuz, azami 1085 milimetrelik ön diz ve 890 milimetrelik azami arka diz mesafesi ile kendinden önceki Isuzu modellere göre daha da geniş tutulan kabiniyle, sınıfındaki "en geniş" iç mekanı sunmuş.
Fiyatlar bir hayli makul Aracın diğer dikkat çekici özelliklerinden biri de 5+1 manuel, yakıt tasarrufu sağlayan "overdrive" özellikli şanzımanı sayesinde 4x4 performansına sahip olması. Isuzu D-Max'in 4x4 modeli kullanıcılarını şimdiye kadar alışılageldik, yer kaplayan, karmaşık, hantal vites kollarıyla uğraşarak aracı durdurmak zorunda bırakmıyor. "Sürüş Anında Arazi Vitese Geçiş Sistemi" sayesinde sadece tek bir düğmeye dokunularak araç, dört çeker sürüşe geçebiliyor veya iki çeker sürüşe dönebiliyor. Isuzu D-Max'in çekiş modu değişimi, saatte 100 kilometre hıza kadar devreye giriyor. Aracın gövde ve şasisi üzerindeki kaza anında katlanabilir bölgeler, sürücü ve yolcu hava yastıkları, yüksekliği ayarlanabilir 3 noktalı emniyet kemerleri, yan darbe önleme çubukları, kaza anında katlanır direksiyon sütunu gibi özellikleri Isuzu DMax'in güvenliği için düşünülmüş. Otomobilin fiyatları ise şöyle: 4x2 çiftkabin 32 milyar 990 milyon, 4x4 çift kabin ise 44 milyar 990 milyon.
|