|
|
|
|
|
Marka tanınırlığı için sınır yok!
|
|
Esson madeni yağları tarafından geliştirilen "Taksi projesi" kapsamında 2 bin taksiden oluşan filo kullanıldı. Proje çerçevesinde taksi sürücülerine Esson motor yağı ve kıyafet dağıtıldı.
Otomotiv şirketleri marka tanınırlığını artırmak için sürekli yenilikler geliştiriyor. Exxon Mobil Madeni Yağları Esso'nun marka tanınırlığını artırmak için "Taksi projesi" geliştirdi. Projenin taksileri kapsamasının nedenini bu araçların 24 saat trafiğin içinde ve profesyonel sürücüler olan taksiciler tarafından kullanılmasına bağlayan Exxon Mobil Madeni Yağları Pazarlama Müdürü Tamer Baykara, böylece istedikleri verilere en doğru yoldan ulaşabildiklerini ifade etti. Bu uygulamayla madeni yağ satışlarında aracılar denen benzin istasyonları, hipermarketler ve yetikili servisleri aradan çıkararak, son kullanıcının nabzını ölçmeyi hedeflediklerini dile getiren Baykara, bu çerçevede şirketin İstanbul Havalimanı, Mayadrom, Galleria, Olivium gibi alışveriş merkezlerindeki taksi duraklarını seçtiğini ifade etti. Baykara projeyi şöyle anlattı: "Taksi projesinde 2 bin araçlık bir taksi filosu kullandık. Sürücüler genellikle yetkili servis ve tamirhanelerde yağ değiştiriyor. Biz Esso olarak Türkiye'de tanınırlığımızı geliştirmek için çeşitli proje ve araştırmalar yapıyoruz. Türkiye'de yaptırdığımız bir araştırmaya göre sürücülerin yüzde 80'i hangi marka yağ kullandığını bilmiyor. İşte biz Exxon Mobil olarak bunu değiştirmeye kararlıyız."
Kıyafet uygulaması Taksicilere ilk etapta numune olarak Esso madeni yağlarını verdiklerini ve kullanıcıların çok olumlu tepkileri ile karşılaştıklarına değinen Baykara, taksilerin arka camlarına tanıtım amacıyla verdikleri yapıştırma uygulamasının yanısıra sürücülere kıyafet dağıtıldığını da belirtti. Baykara, Exxon Mobil olarak eğitim ve ekonomik bilgilendirme çalışmalarının devam edeceğini sözlerine ekledi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|