MICHELLE Mone, 6 yıl önce bir ev kadınıyken şimdi dünya devleriyle yarışan bir iş kadını oldu. Onu başarılı bir iş kadını yapan ise yarattığı iç çamaşırı markası: Ultimo. Sutyen dünyasına yeni bir soluk getiren Mone, yarattığı tasarımlarla iç çamaşırının dünya devleri Sara Lee, Vanity Fair, Warnaco ve Maidenform'a meydan okuyor. Ultimo sutyenini Hollywood yıldızı Julia Roberts, Erin Brockovich filminde giyince kadınlar sutyenleri iyice kapışmaya başladı. Askısız sutyen yapmayı başaran Mone, bu tasarımının da İngiltere'de en çok satılan sutyen olmasını sağladı. Bir başka tasarımı ise askıları 5 değişik şekilde takılabilen bir sutyen. Bu sene 10 milyon dolarlık satış yapması beklenen Ultimo artık bir dünya markası olma yolunda. Hatta bu uğurda "Ultimo'nun yeni yüzü" olarak tanıttığı ünlü şarkıcı Rod Stewart'ın kız arkadaşı Penny Lancester'la yaptığı anlaşmayı yenilemedi. Mone, Penny'nin sadece İngiltere'de tanındığını artık dünyaya farklı yüzlerle açılmak istediklerini söyledi. İç çamaşırı dünyasının giyim pazarında en zorlu alan olduğunu belirten Mone, yaratacağı yeni tasarımlarla ardından sıkça söz ettireceğe benziyor.