Cnbc-e'den Dilekler
Sinemaseverlerin başlıca kanalı haline gelen CNBC-e, ne yazık ki bu ayrıcalığı zedeleyen işler yapıyor. Özellikle dizilerin ön plana çıkması ve filmlerin artık 22.30 civarında başlaması, geçenlerde sevgili Refik Durbaş'ın da yazdığı gibi, insanı filmleri sonuna dek izlemekten yoksun bırakıyor. Reklamlar ise artık filmleri akıl sağlığı içinde izlemeyi engelleyecek bir düzeye ulaştı. Bu kadar reklam dünyanın hiç bir TV sisteminde yok. Allah akıl versin!.. Bir de, filmler ne kanalın tanıtımlarında, ne de (bu aydan itibaren bayilerde satılacak olan) program dergisinde Türkçe adıyla verilmiyor. Ben kanaldan aslında özen ve dikkatle koydukları Türkçe isimleri özellikle istiyor, alıyor ve kullanıyorum. Peki ama bu niye kamuya açıklamıyor ve dilimizi de en az sinema kadar sevdiklerini göstermiyorlar.
|