|
|
|
|
|
|
Hepsinin hedefi servet ve şöhret
Onlar ellerinde mouse ile doğan yeni jenerasyon. Araştırmalar yeryüzünün başka hiçbir jenerasyonunun onlar kadar tüketici ruha sahip olmadığını gösteriyor. Ebeveynleri üzerinde baskı kurup lüks tüketimini yönlendiriyorlar. Sanal ortamda gelişen hayal güçleri yönlendirildiğinde harikalar yaratırken, uygun ortam bulamadıklarında "hiper yaramaz" tiplere dönüşüyorlar. Yarıdan fazlasının hedefi bir an önce ünlü olabilmek. Söyledikleri şarkılar yalnızca alkış almıyor, ödüller getiriyor, resim yapıp para kazanıyorlar, dansları yetişkinleri şaşırtıyor. Okuyup çalışıp, para kazananları da var. Bu dizi de yer alan çocukların çoğu başarılarıyla insanı şaşırtıyor. Kendilerinden önceki hiçbir kuşağın sahip olmadığı kadar kişisel güce, paraya, etkiye ve dikkate sahipler. Tüm dünyadaki metropollerde yapılan Brandchild araştırması, yeni jenerasyonun kişilik yapısını çiziyor. Bu çocuklar yalnızca Amerika'da yılda 150 milyar doları doğrudan harcıyorlar. Yılda 1.18 trilyon dolar gibi çok yüksek bir miktarı harcayan yeni nesil için, dünyaca ünlü pazarlama gurusu ve Brandchilde kitabının yazarı Martin Lindstrom, "İnteraktif ve talepkar olan bu çocuklar, dünyaya evlerinin pencerelerinden değil, bilgisayarların monitörlerinden bakıyor" diyor. Yüzde 64'ü hem iyi bir servet hem de şöhret peşinde. Bu çocukların yüzde 53'ü için ünlü olmak en büyük hedef. Ailelerinin satın aldığı ürün ve markaların yüzde 67'sinde etkili oluyorlar. Bu, lüks araba alım satımını da mobil telefonları da kapsıyor. Kısacası bugünün dünyasında karar verici mekanizma şimdiki harika çocuklar...
|
|
|
|
|
|
|
|
|