|
![](/i/1_pix_gri.gif) |
|
![](/i/1_pix_trans.gif) |
![](/i/1_pix_trans.gif) ![](/i/bugunku_diger_yazi.gif) |
|
Krizler, kredi kartı uygulamasını getirdi
Akmerkez Diamond Mağaza Müdürü Vensan Erekli ise peş peşe gelen ekonomik krizlerin en çok mücevher sektörünü vurduğunu söyledi. Erekli şunları söyledi: "Mücevher, sonuçta aksesuvar olarak kullanılan bir ürün. Krizlerle beraber alım gücünün düşmesiyle, insanlar mücevher tutkularından bir dönem için de olsa ferâgat edebildi. İşte kredi kartıyla taksitli mücevher uygulaması o dönemin ürünü." Erekli, pırlantanın pahalı oluşu nedeniyle taksitle satışının müşteriyi de çok memnun ettiğine işaret ederek, "Müşteri hem istediği takıya kavuşuyor hem kolay ödüyor. Bizim mağazamızda Axess, Bonus ve World Card geçerli. Vade farksız 2 veya 3 taksit yapıyoruz" dedi.
ÖZEL GÜNLER İÇİN Vensan Erekli de tek taşın hala en gözde ürün olduğu görüşünü onayladı: "Pırlantanın da modası var tabii. Şu günlerde De Beers'in lanse ettiği 'Tria' konsepti çok revaçta. Tek taş yüzükler, karatına ve modeline göre 400 dolarla 5 bin dolar arasında değişiyor. Kolyeler de 300 dolardan başlıyor, 5-6 bin dolara kadar çıkıyor." Erekli, yılbaşı, anneler günü, sevgililer günü gibi özel günlerde satışların büyük oranda arttığını vurguladı ve ekledi: "Pırlanta ürünün sertifikası mutlaka olmalı ama bunun dışında satıcı veya firmanın da güvenilir olması şart. Her önüne gelen pırlanta satıyor çünkü." oluşu
|
|
|
|
|
![](/i/1_pix_trans.gif) |
|
![](/i/1_pix_gri.gif) |
|