HEP şikayetler var, bense bu kadar yaşanan kötü olaylardan sonra müşteri memnuniyetine önem verenlerinde olduğunu gördüm paylaşmak istedim. Elazığ'a yeni tayin oldum. LC.Waikiki Mağazasını görünce içeri girdim orada çalışan Öznur Gülşen adında bir görevli buyurun dedi. 'Ama üzerinizdeki ürün bizim firmamızın değil mi' dedi. Evet dedim. 'Ürünümüze bakabilir miyim, galiba bir hatası var' dedi. Baktı, 'rengi güneşten solmuş olmalı' dedi. 'İsterseniz bu hata bizim yerine yenisini verebiliriz' ifadesini kullandı. Ben de 'iki yıl oldu nasıl olur' dedim. 'Olsun' dedi.İlgili yerlerle görüştü ve pantolonu değiştirdi. Çok memnun oldum... Hep kötünün reklamını yapmayalım. Biraz da iyilerden söz edelim. Saygılarımla.