Akbank axess'le piyasaya giriyor
Akbank, sloganı 'kazançlı yaşam kartı' olan axess adlı yeni bir kartla piyasaya giriyor.
Advantage'ın sahibi Boyner Grubu ile hedeflenen ortaklık girişiminin yarıda kesilmesinin ardından kart pazarından pay almak için kolları sıvayan Akbank, bu ürünle 2002 sonunda 1.3 milyon adet müşteri hedefine ulaşmayı amaçlıyor. Kartın tanıtımını yapan Akbank Genel Müdürü Zafer Kurtul, yeni felsefelerinde kilit kelimenin "müşteri" olduğunu belirterek, Türkiye'de bireysel bankacılıkta önemli bir büyüme öngördüklerini söyledi.
Kurtul, axess'in Akbank'ın yenilikçi, yaratıcı, cesur ve müşteri odaklı bireysel bankacılık anlayışının en güzel örneği olduğuna işaret etti. Kurtul, "Axess ile sadece müşteri beklentilerini karşılamayı hedeflemedik. Müşteri beklentilerini aşmak, hayalleri zorlamak, büyüleyici bir kalite için bir ilk yaratmak istedik" diye konuştu.
Akbank Genel Müdür Yardımcısı İlker Oral da, mevcut kartlardaki ortak özelliklerden farklı bir kart yaratmaya çalıştıklarını belirterek, "Bu kart, dünyada müşteri bağımlılık programıyla piyasaya çıkan ilk kart" dedi.
ÖZELLİKLERİ NELER?
Aynı zamanda bir kredi kartı olarak kullanılan axcess, halen anlaşma yapılan 109 mağazada, 2 bin 348 satış noktasında yapılan alışverişleri taksitlendiriyor. Buralarda yapılan her alışveriş, kartın üzerinde bulunan chip sayesinde anında paraya dönüştürülüyor. "Chip para' adı verilen bu kazanç, alışverişin yapıldığı anda kullanıma hazır hale geliyor. Axess, bu olanağı sunan dünyanın ilk kartı ünvanını taşıyor. Taksit sayısı markadan markaya 2 ile 12 ay aralığında, chip para oranı da yüzde 1 ile 10 aralığında değişiyor.
|