kapat
07.01.2002
 SON DAKİKA
 EDİTÖR
 YAZARLAR
 HABER İNDEKS
banner
 EKONOMİ
 FİNANS
 MARKET
banner
 TÜRKİYE
 DÜNYA
 POLİTİKA
 SPOR
 GALOP
 MAGAZİN
 SAĞLIK
 KAMPÜS
 İSTANBUL
 NET YORUM
 HYDEPARK
 ANKETLER
 ŞAMDAN
 GOOOOL
 DİYET
 TATLILAR
 SAMANYOLU
 CİNSELLİK
 TELE ŞAMDAN
 PAZAR SABAH
 MELODİ
 ASTROLOJİ
 SARI SAYFA
 METEO
 TRAFİK
 ŞANS&OYUN
 ACİL TEL
 KÜNYE
 WEB REKLAM
 ARŞİV
 

Turkcell'den Bayram Güldibi'ne cevap

Sabah.com.tr sitesinin "Görüş" başlığı altındaki "Hydepark" linkinde yer alan Bayram Güldibi'ne ait şikayeti okuduk. Turkcell'in hat açma kapama prosedürüyle ilgili bilgileri sizinle paylaşmak istiyoruz.

Turkcell, son ödeme tarihi geçen faturalar için abonelerine ilk olarak bir hatırlatma mesajı göndermektedir. Mesajda belirtilen sürede ödeme yapılmazsa, hat tek taraflı olarak görüşmeye kapatılmaktadır. Bu süre boyunca aboneler dışarıdan aranabilmekte, ama arama yapamamaktadır. Gönderilen ikinci mesajla beraber yine herhangi bir ödeme yapılmazsa, hat görüşmeye tamamen kapatılmaktadır.

Turkcell, hat açma-kapama ücretini, Abonelik Sözleşmesi'nde yer alan "Sözleşme herhangi bir nedenle sona erene kadar, abone, Turkcell'in duyurmuş olduğu tarifede yer alan haberleşme ücreti, aylık sabit ücret, ayrıntılı fatura ücreti, hat tesis ücreti (bir kere alınır), kapama ücreti ve ek servislerin bedelini yasalarda belirtilmiş olan tüm vergi resim ve harçlarla birlikte faturasında belirtilen son ödeme tarihine kadar ödemekle yükümlüdür" maddesiyle abonelere önceden bildirmektedir.

Abone konu hakkında bilgilendirildikten ve SMS'le uyarıldıktan sonra kapatılan hattın açılması amacıyla alınan ücret, sistemde yapılması gereken işlemler ve yarattığı yoğunluk için talep edilmektedir.

Konuyu bilgilerinize sunarız.

Saygılarımızla,

L. Ebin Çokişler

Kurumsal İletişim Müdürü

Turkcell İletişim Hizmetleri A.Ş.



<< Geri dön Yazıcıya yolla Favorilere Ekle Ana Sayfa Yap

Copyright © 2001, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır