kapat
03.10.2001
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi

www.ekdilamerica.com
Dünyadan
Spor
banner
Magazin
Kampüs
Astroloji

Para Durumu
Hava Durumu

Bizim City
Sizinkiler

GREENCARD
Sarı Sayfalar
İstanbul

Cumartesi Eki
Pazar Eki

Künye
E-Posta
Reklam
Arşiv

A T V

Win-Türkçe
ASCII

 

Krize rağmen yatırıma devam


Mudo, 4 bin 500 metrekarelik alanda yeni Mudo Concept açtı. Mağazada 54 ülkeden dekoratif ürünler bulunuyor
Krize inat yatırım! Mudo'nun patronu Mustafa Taviloğlu, reel sektörün en puslu günlerinde dünyanın dört bir yanından getirdiği dekoratif ürünlerle, Maslak'ta yeni bir mağaza açtı. Geçtiğimiz yıl Mudo Garage olarak kullanılan 4 bin 500 metrekare alanı yeniden düzenleyen Taviloğlu, "Evet puslu bir ortamdayız. Ama pozitif düşünmek gerek. Ben bu mağazadan çok umutluyum. Türkiye'de böyle bir mağaza yok çünkü" dedi.

Yüzlerce marka ve binlerce çeşit ürünün bir arada sunulduğu Mudo Concept'te marka çeşitliliği Uzakdoğu'dan Amerika'ya kadar uzanıyor. Klasik ve etnik tarzda mobilya grubu, modern ve country stili ile mutfak-ofis bölümleri, bahçe oturma gruplarının bulunduğu 200 marka ve 17 bini aşkın ürün, yine Mudo Card ve Galaxy Card avantajlarıyla sunuluyor.

Taviloğlu, gelecek hafta Maslak Giz Plaza'da 6 bin metrekare alanda bir outlet mağaza daha açmanın son hazırlıklarını yapıyor. Mudo'nun Outlet'lerden Sorumlu Genel Müdürü İlkhan Yılmaz, yaklaşık 70 markanın seri sonu ürünlerinin satılacağı yeni mağaza için müşteri hedefini "günde 7 bin" olarak dile getiriyor. Mağazada, David People, Elle, Chicco, Premaman, Aydınlı, Cacharel, Burbery, Marlboro, Altınyıldız, Network, Top Shop, Kiğılı, Hisar, Unique Art, 3 K gibi mağazaların outlet ürünleri ile Mudo Concept ürünleri satılacak.

www.superbahis.com
www.sigortam.net

Copyright © 2001, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır