kapat

03.10.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
pandora
Bizim City
Sizinkiler
Rehber
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
YeniBinyil
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
banner
AHMET VARDAR(avardar@sabah.com.tr )


Remziye Hanımın Kıyafetleri buharlaştı galiba!

Carrefour alış-veriş merkezinde bulunan DRYMAN Kuru Temizleme firmasının yetkilileri, yaklaşık iki ay önce Remziye Safkan, temizlenmesi için ceketlerini ve ayrıca arkadaşına ait olan takım ceket ve bluzu size verdi. Ertesi gün kıyafetleri almaya geldiğinde, kendisine ait ceketler tamamdı ama arkadaşının ceket ve bluzu bulunamıyordu. Görevlileriniz kıyafetin üzerindeki numaranın düşmüş olacağını, kıyafeti bulamadıklarını, daha detaylı arayabilmeleri için Remziye hanıma 1 saat sonra gelmesini söylediler. Bir saat sonra da kıyafetin bulunamadığını, başka bir müşteriye yanlışlıkla verildiğini, bir hafta içerisinde alan kişinin kıyafeti getireceğini söyleyip, "Biz sizi ararız" diyerek Remziye Hanımı tekrar gönderdiler.

Aradan bir hafta geçmesine rağmen ne arayan oldu, ne de soran... Remziye Hanım sizi aradığında bu sefer de, kıyafeti bulamadığınızı, parasını ödeyeceğinizi ancak firmanızın zor durumda olmasından dolayı buna da bir tarih veremeyeceğinizi, beklemesi gerektiğini söyleyerek telefonu kapattınız. Remziye Hanımın ısrarlı aramalarına karşılık 2 ay sonra, 50 milyon değerindeki kıyafet yerine, kendisine sizin gösterdiğiniz bir mağazadan hiç beğenmediği 37 milyon değerindeki bir kıyafeti zorla verdiniz.

Doğrusu sizleri tebrik ediyorum!.. Bu işi size kim verdi bilmiyorum ama bu tutumunuzla müşteri kaçırma konusunda birinciliği hak etttiniz!... Ben daha ne diyeyim... Velinimetiniz olan müşterilere böyle hareket ederek, onları gücendermekle, kızdırmakla, kaçırmakla o müesseseseye ne kadar zarar verdiğinizin farkında değil misiniz?... Belki siz farkında değilsiniz ama sizi çalıştıran patron bu yazıdan sonra sizi gereken dersi verecektir.

Marmara Üniversitesi'nden gelen ikinci şikayet...
Daha önce Marmara Üniversitesi İktisat Bölümü öğrencilerinin sağlık problemleri ile ilgili bir yazı yazmış, çektikleri sıkıntıları dile getirmiştim. Aynı üniversitede okuyan Sosyal Bilimler öğrencileri de dertli... Onlar da muayene olabilmek için aynı sıkıntıları çekiyorlarmış.

Ayrıca sağlık sorunlarının dışında, okulun eksiklerinin de çok olduğunu belirtiyorlar. Özellikle tuvaletlerin rezalet olduğunu, bazılarında lavaboların olmadığını, hatta tuvaletlerin bir kısmında kapı bile bulunmadığını, bulunan kapıların da kapandığını, sifondan üzerlerine su damladığını, aynaların çoğunun kırık olduğunu belirten öğrenciler, "Teknolojinin hızla gelişmesine rağmen, hala okullarında internet bağlantısının bulunmadığını ve bilgisayarlarının çoğunun arızalı olduğunu" söylüyorlar. Sonunda da "Bunu bırakın, sınav öncesi biraz erken gelip de ders çalışabileceğimiz bir yer bile yok" diyorlar. Üniversitlerimizin yeniden açıldığı bir dönemde bu eksikliklerin olması bizleri üzüyor. Yöneticilerin bu problemleri bir an önce halletmesini bekliyorum.

Yazarlar sayfasina geri gitmek icin tiklayiniz.

Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır