Türkiye'de öyle şeyler oluyor ki, şaşmamak elde değil. Sadece şaşmamak değil, sinirlenmemek, küfretmemek, çileden çıkmamak ve sonunda da kafayı yememek için doğrusu çok geniş yürekli olmak lazım... Bir taraftan kendinizi korumaya çalışıyorsunuz, öte yandan ise, sizi gözünüzün içine baka baka soyuyorlar. Olacak şey değil!... İşte soyulan bir vatandaşın feryadı...
Bakın size yaşadıklarımı anlatayım; tam 15 aydır CINE 5'in aptal Müşteri Temsilcisi ünvanı ile orada görev yapan ve hiçbir şekilde bana yardımcı olmayan ve 15 aydır bir başka abonenin ücretini benim kredi kartımdan tahsil eden beceriksizlerle uğraşıyorum. Beceriksiz diyorum, çünkü bu yerine parasını ödediğim ve hiç tanımadığımı beyan ettim ismi Asiye Cömert olan kişiye ulaşamıyorlar. Kendisinin telefon numarası bile kayıtlarında yok... Ya da bana öyle söylüyorlar ve bu kimlik bilgileri ellerinde olduğu halde kredi kartı ekstrelerimden tahsilatın mükerrer yapıldığını gördükleri halde ve bana iade etmeleri gereken bir tutar olduğu halde, paramı iade etmemekte direniyorlar. Gerekçeleri neymiş biliyor musunuz?... İade edilecek paranın yüklü olması imiş... Ellerinde kredi kartı ekstrelerim olduğu ve bilgisayar kayıtlarında "Evet siz bize 15 aydır fazla ödeme yapıyorsunuz" diye bir kayıt olduğu halde!...
Lütfen şimdi söyleyin siz benim yerimde olsanız, yaklaşık 200 milyon para için bir hukuk savaşı mı başlatırsınız, yoksa çileden çıkmamak ve kafayı yememek için Allah'a dua mı edersiniz?... Bunu size yazmamın nedeni paramın iade edilmemesinden çok Türkiye'deki haksızlıkların sadece bir kısmını anlatabilmek ve başta Erol Aksoy ve beni adam yerine koymadıkları için lütfedip bir telefon bile etmeyen, 355 55 55 CINE 5'in görevini yapamayan Müşteri Temsilcilerinin biraz utanmasını sağlamak.... Tabii ki utanmak nedir biliyorlarsa... Haa eğer paramı geri alamayacaksam CINE 5 camiasına başımın, gözümün, eşimin ve çocuğumun sadakası olsun. Görüştüğüm kişiler ve telefonlarını vermek istiyorum;
Selma Sağman (dahili 3046)
Hakan Özer (dahili 3046)
Gülay Çamlıyol (dahili 3046)
Eylem Özkan (dahili 3046)
Dilek Ertemiz (dahili 3046)
Fehmi bey (dahili 3046)
ve kendisinden son cevabı aldığım yani paramın geri iade edilemeyeceğini ve bir daha mükerrer çekim yapılmayacağı garantisini veren Arkın Bey'e hiç değilse bana cevap verdiği için teşekkür ediyorum.
Saygılarımla,
Hasan Cebecioğlu
CINE5 ZEDE..."