|
Bu çatlak ne?
Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nü taşıyan ana askı halatının bağlı olduğu beton blokta boydan boya çatlamalar var...
25 BİN TON YÜK!
1988 yılında hizmete açılan Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'nün yaklaşık 25 bin tonluk ağırlığını taşıyan iki çelik halattan birinin bağlı olduğu beton blokta bir süredir gözlenen çatlamalar bu köprüyü kullanan İstanbullular'ı korkutuyor...
ERKEN YIPRANMA MI?
KAYGILARIN nedeni; günde ortalama 140 bin araç geçişi için projelendirilen ancak günümüzde çoğunluğu ağır tonajlı ortalama 200 bin aracın kullandığı köprünün 12 yılda yorulması...
TEKNİK ARAŞTIRMA
KARAYOLLARI 17'inci Bölge Müdürlüğü yetkilileri de araç geçişindeki artışın köprüdeki yıpranmayı hızlandırdığını kabul ediyor... Uzmanlar da, "Çatlamaların nedenini belirlemek ve bunun bir tehlikenin habercisi olup olmadığına karar verebilmek için araştırma şart" diyor...
|
Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|