kapat

03.07.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Superonline
Sabah Künye
Atayatirim
Sofra
iku
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
'Önceliğimiz Türkiye'
Teknoloji devi Alman Grundig Yönetim Kurulu Başkanı Herbert Bruch Türkiye'yi en önemli dış pazar ilan etti

Alman Grundig, Türkiye'de yepyeni bir başlangıç yapıyor. Türk halkının çok eskiden beri tanıdığı ancak son yıllarda neredeyse unuttuğu Grundig tarafından Türkiye en önemli dış pazarlardan biri ilan edildi.

Grundig AG. Yönetim Kurulu Başkanı Herbert Bruch, şirketin geleceğe yönelik büyüme stratejileri içinde Türkiye'nin çok önemli bir yere sahip olacağını dile getirerek, eğlence elektroniği alanındaki ürün yelpazesini genişleterek her eve girmek istediklerini ifade etti.

SATIŞLAR KATLANDI
Bruch konuşmasında şirketin geleceğe yönelik projelerinde Türkiye'yi Grundig AG. için en önemli dış pazar olarak niteledi. Bruch, televizyon, müzik setleri, DVD Player vb. ürünleri kapsayan eğlence elektroniği alanında Türkiye'de mevcut olan ürün yelpazelerini daha da geliştirmeyi planladıklarını ifade etti. Grundig'in Türkiye Genel Distribütörlüğünü yürüten Grundig Mercansoy Genel Müdürü Cem Tanlar, şirketin izlediği yeni strateji sonucu Türkiye'de Grundig marka televizyon satışlarını ikiye katladıklarını belirterek, özellikle büyük ekran televizyon satışlarındaki başarılarına dikkati çekti. Tanlar, bu gelişmenin Grundig'i yılın ilk yarısında ithal markalar arasında ilk sıraya yükselttiğini sözlerine ekledi.

GELECEĞE YATIRIM
Dünya iletişim sektöründe artan rekabete ayak uydurmak, müşterilerin isteklerine cevap vermek, yeni teknolojilerden faydalanmak gibi nedenler üretici firmaları daha hızlı ve yaratıcı ürünler üretmeye zorluyor. Grundig de bu yarışta iddiasını sürdüren şirketler arasında.

Şirket Almanya'nın Nürnberg şehrinde 52 milyon mark harcayarak kurduğu, geleceğe yönelik tasarımların yaratılacağı "Innovation Center" ile yalnızca bugünü değil yarınların da planlamasını yaptığını gösterdi.

Bruch, yeni birimle sadece kalite ve tasarım açısından dikkat çekici ürünler değil, ev, iş ve otomobil için de yaratıcı ürünler geliştirmek istediklerini de belirtti.

Mahmut SANCAK


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır