|
Sabancı TopShop ile gençleşecek
Arcadia ile hazır giyim perakendeciliğine giren Sabancı'nın ilk mağazası TopShop Nişantaşı'nda açıldı. Marka 15-25 yaş grubunu hedefliyor
SabancI Grubu, İngiltere'nin en büyük ikinci perakende zinciri Arcadia Group ile hazır giyim sektöründe perakendeciliğe girdi. Bu amaçla kurulan 8 milyon dolar sermayeli Giysa, Türkiye'nin ilk ve en büyük Fashion Store'u olan TopShop mağazasını, dün akşam düzenlenen bir törenle Nişantaşı'nda açtı. Sakıp Sabancı'nın da katılımıyla yapılan ilk Topshop açılışında dans gösterileri ve defile ile markanın tarzı yansıtıldı.
Nişantaşı'nda 850 metrekarelik bir alanda hizmet verecek olan TopShop, 15-25 yaş grubunu hedefliyor. Bu kitle, ürün konseptine göre 35-40'a kadar genişleyebiliyor. TopShop mağazasında iç çamaşırından takıya kadar 10 bin çeşidin üzerinde ürün yer alıyor. TopShop mağazasında yer alan ekranlarda günün moda klipleri yayınlanacak. Mağazadaki cafe, gençliğin buluşma mekanı olarak konumlanıyor. Açılış haftası boyunca ve haftanın belirli günlerinde Topcafe'de gençliğe yönelik aktiviteler gerçekleştirilecek.
YENİ MARKALAR SIRADA
Yeni çıkacak eğilimleri önceden sezerek modada sıçrayışlar yaratan TopShop, genç giyimde bir dünya markası. TopShop, uygun fiyatla satılan giysileri, görsel olarak heyecanlı ve eğlenceli bir ortamda sunarak yeni bir mağazacılık konsepti yaratıyor. Her tür durum için yarı resmi ceketler ve eteklerden günlük rahat giyime, en moda kulüp giyiminden gece kıyafetlerine ve kozmetikten iç çamaşırına kadar çok geniş bir ürün yelpazesine sahip olan TopShop'a dünyadaki tüm metropollerde kolayca ulaşılıyor.
Giysa'nın Arcadia Grubu ile Türkiye'ye 2000 yılında getireceği markalar arasında Topman, Dorothy Perkins, Warehouse, Evans ve Miss Selfridge yer alıyor.
|
Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|