|
Franchise Magazine'in ikinci sayısı çıktı
21. yüzyılın pazarlama stratejisi olan franchising ülkemizde de büyük ilgi görüyor.
Türkiye'de franchising'in hızlı gelişimi, bu konuyla ilgili her tür bilgiyi içeren, renkli bir derginin ortaya çıkmasını gerektirdi. İşte bu ihtiyaçtan hareket eden Para Dergisi, 28 Mart'ta Türkiye'nin ilk ve tek franchising dergisi olan 'Franchise Magazine'i yayın hayatına soktu.
Para Dergisi ile birlikte iki ayda bir ücretsiz olark verilen dergi, franchising sektörünün dünyadaki ve Türkiye'deki nabzını tutuyor. Emrah Gürkan'ın editörlüğünde çıkan ve ilk sayısında büyük bir ilgiyle karşılaşan Franchise Magazine'in ikinci sayısındaki kapak konusu ise "Türkiye'nin En Başarılı Franchise Yatırımcıları". Özel bir jürinin 5 dalda (emlak, mağazacılık, tekstil, gıda ve hizmet) birçok aday arasından belirlediği kişiler ve başarı öyküleri, büyük yankı uyandıracak.
RENKLİ İÇERİK
50 sayfalık derginin ikinci sayısı da ilkini aratmayacak ölçüde hareketli ve ilginç konulardan oluşuyor. Franchising konusunda dünyadaki gelişmeler, Türkiye'den haberler ve uzman görüşleri, kitlelerin franchising konusunda daha ayrıntılı bilgi sahibi olmalarına yardımcı olacak. Ulusal Franchising Derneği Başkanı Serdar Yanaşan, Başkanvekili Recep Aksoylu, Genel Sekreteri Osman Birge, köşelerinde sektördeki son gelişmeleri değerlendiriyor.
Franchise Magazin'in bu sayıda iki de akademisyen yazarı var: Franchising Hukuku konusunda uzman Doç. Dr. Osman Gürzumar ve akademik kariyerini franchising pazarlaması konusunda yapan Doç. Dr. Çağatay Ünüsan.
franchise haberlerinin yanı sıra, çeşitli uzman görüşleri de yer alıyor.
|
Copyright © 1999, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır
|