kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 15 Aralık 2007, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
Kanal 1
ABC

Derin Lüks Raporu

'Derin Lüks' raporunda, ünlülerin markalar için önemine de sıklıkla dikkat çekiliyor ve şöyle deniyor: "Ünlülerin marka değerine katkısı yadsınamaz. Hollywood yıldızlarının son zamanlarda yoğun olarak sosyal konularla ilgilenmesi ise, lüks markaların dikkat etmesi gereken bir trend. Ancak bazı starlar, sürdürülebilir ve etik olmayan markalarla da işbirliği yapıyor. Ve bu da, saygınlıklarının azalmasına neden oluyor. Örneğin Sienna Miller, global ısınma karşıtı kuruluşlarla işbirliği yapıyor ama raporumuzda 'F' ile düşük not alan Tods'un reklam kampanyalarında yer almaya devam ediyor.