Polaris, kendisini kötüleyen müşterisini savcılığa verdi
Ziylan Grubu'na bağlı Polaris terlik ve ayakkabı mağazaları, sanal dünyada ürününü kötüleyen bankacı müşterisi Ersen H. hakkında suç duyurusunda bulundu. Ziylan Grubu'nun avukatı tarafından savcılığa verilen şikayet dilekçesinde 'Polaris' markasının kötülenerek yüzlerce kişiye e-mail yoluyla gönderildiği iddia edildi. İddiaya göre bankacı Ersen H., geçen yıl Cevahir Alışveriş Merkezi'ne giderek annesi için 'Polaris' marka ortopedik bir terlik aldı. İlk haftasında ön kısmı bozulan terliği değişim için Polaris'e götüren Ersen H.'ye, firmadan olumsuz yanıt geldi. Ersen H.'ye gönderilen mektupta problemin üretim hatasından değil, kullanım hatasından kaynaklandığı ve değişimin yapılamayacağı bildirildi. Bunun üzerine Ersen H., Polaris'in kendisine gönderdiği mektup ile firmayı eleştiren yazısını bir internet sitesine yolladı.