Lagerfeld'in objektifinden Lüksün Simgesi
Lüksün simgesi olan Dom Perignon'un yolu, ünlü modacı Karl Lagerfeld ile kesişti. Markanın yeni serisinin reklam kampanyası fotoğrafları, ünlü modacının objektifinden çıktı.
Yüzyıllardan bu yana kralların taç giyme törenlerinden, devletlerin barış kutlamalarına kadar en özel günlerin tamamlayıcısı olarak bilinen Dom Perignon; bu yıl çok özel bir ürün olan Vintage 98'i şampanya tutkunlarıyla buluşturmadan önce, fotoğrafseverleri de heyecanlandıracak bir çalışma içine girdi.
HEMEN KABUL ETMİŞ Haute Couture ustası, moda tasarımcısı, yayımcı ve fotoğrafçı Karl Lagerfeld, lüksün simgesi Dom Perignon'ın reklam kampanyası için deklanşöre bastı. Dom Perignon, şampanya dışında hiçbir içki içmeyen Lagerfeld'den; yeni seri için bir reklam kampanyası düzenlemesini talep ettiği zaman, ünlü modacı hiç düşünmeden bu teklifi kabul ettiğini söylüyor. 2005 baharında Paris'te başlayan çekimler, 18'inci yüzyıl şehir evinde gerçekleştirildi. Bu fotoğraf çekimi için 18'inci yüzyılın estetik, atmosfer ve sosyal etkinlikleriyle doldurulmuş bir düzenleme yapıldı. Çekimleri, 90'lı yılların süper modellerinden Helena Christensen ile gerçekleştiren Lagerfeld; ünlü model için, "Helena, bir fotoğrafçı olarak en sevdiğim kadınlardan olmuştur. Bu hikaye için gerçek feminen ve güçlü, hikayede yer alan erotik atmosferi kaldırabilecek biri olması gerekiyordu. O Helena oldu" diyor. Çekimleri altı farklı sahnede ve iki gün süren Vintage 98'in Türkiye lansmanı, kasımda özel bir etkinlikle gerçekleştirilecek.
|