Mesleğine 5 yıl ara veren reklamcı Nail Keçili, kurucusu olduğu Cenajans'taki görevinin başına yeniden döndü. Görev başında olduğu 30 yıl boyunca kendi ajansında ve sektörde her zaman reklamcılığın bilimsel yapısını savunduğunu, doğru araştırma ve doğru planlama ile hedefe ulaşıldığını söyleyen Nail Keçili, son beş yıl içinde reklam sektörünün bir duraklama içine girdiğini belirtti. Yeni dönemde Cenajans kültürü ve vizyonuna her zamankinden fazla ihtiyaç olduğunu söyleyen Nail Keçili, şu değerlendirmeyi yaptı: "Sektör BTL (below the line/çizgi altı) şirketleri gibi çalışan reklam ajanslarıyla doldu. Bu, çıkan işlerin kalitesini ve mesleğimizin saygınlığını ciddi biçimde yaralıyor. Bunu bir dönem yakalandığı gibi tekrar batı standartlarına taşımak ve sektörün hak ettiği saygınlığa ve cirolara ulaşmasını sağlamaktan başka çaremiz yok."