|
|
|
|
'Gül esintisi' ile isimlerini dünyaya duyuracaklar
Isparta adını dünya kozmetik sektöründe duyurmaya hazırlanıyor. Parfümden losyona 54 çeşit kozmetik ürün, "Rosense" markası ile sunuluyor.
Kozmetik ürünlerini "Rosense'' adı altında birleştiren Gülbirlik, dünya kozmetik sektöründe adını duyurmaya hazırlanıyor. Kısa adı Gülbirlik olan Isparta Gül, Gülyağı ve Yağlı Tohumlar Tarım Satış Kooperatifleri Birliği'nin Genel Müdürü Bolat Tamer, bu yılı 'gül esintisi yılı' ilan ettiklerini kaydetti. Parfümden sabuna, losyondan duş şampuanına kadar 54 çeşit kozmetik ürünle pazara girdiklerini belirten Tamer, ''Bu ürünleri 'gül esintisi' anlamına gelen 'Rosense' adı altında birleştirdik. Reçel ve lokum gibi ürünlerimizi de Sweetrose adıyla ayırdık'' dedi. Tamer, Isparta'daki iki kattan oluşan tesiste üretim yaptıklarını, ancak talepleri karşılamakta güçlük çektiklerini kaydetti.
ISPARTA'NIN YARINI KOZMETİKTE Türkiye genelinde 14 bayilik verdiklerini ve satışların reklamsız şekilde yürütüldüğünü belirten Tamer, ''Çok yakında dünya gül esintisini tanıyacak. 1 Eylül'de ulusal reklam kampanyamıza başlıyoruz. Bu kampanyanın ardından Türkiye'nin bütün illerine bayilik verilecek. Büyük market ve mağazalarda da ürünlerimiz satılacak. Daha sonra da Rusya, Avrupa ve İslam ülkeleriyle dünyaya açılacağız'' dedi. Isparta'nın geleceğini kozmetik sektörünün belirleyeceğini dile getiren Tamer, kurumun şu anda 4 milyon dolar olan ihracat rakamlarını, kozmetik sektörüyle birlikte 8 milyon dolara çıkarmayı hedeflediklerini söyledi. Tamer, dünya kozmetik sanayisinin hammaddesi olan gülyağı ve gül konkretinin yüzde 70'inin de Isparta'dan gittiğini vurguladı. Hammaddelerin, Fransa, İsviçre ve ABD'deki firmalarda işlenerek dünya piyasasına sunulduğuna işaret eden Tamer, şunları kaydetti: ''Dünyada bizden başka saf, doğal gülsuyu çıkaran ikinci bir kuruluş yoktur. Dünyanın doğal ürünleri tercih ettiği şu günlerde çok iddialıyız. Bizim ürünlerimizin yüzde 98'i doğaldır."
|
|
|
|
|
|
|
|
|