|
|
|
|
|
İki şirketin pazara bakışı (20 yıllık projeksiyon)
|
|
Airbus * A380 havaalanlarındaki trafiği azaltacak. Birden fazla uçağın taşıyacağı yolcuyu tek seferde taşıyacak.
* Yaptığımız pazar araştırmaları bin 500'den fazla büyük uçak satılacağını öngörüyor.
* Yılda 90 adet A380 teslimatı yapacağız.
* 15 havayolunun her biri 100 adet A380 alacak.
* Önümüzdeki 20 yıl içinde aktarmasız rotalarda herhangi bir artış olmayacak. Hub olarak adlandırılan uluslararası aktarma noktalarına ve dolayısıyla A380'e olan ihtiyaç artacak.
* A380'e gelecek siparişlerin büyük bölümü Asya'dan gelecek, çünkü nüfusun büyük bölümü hub'lara yakın yaşıyor.
Boeing * Eğer büyük uçaklar havaalanlarındaki kalabalık sorununu çözüyor olsaydı, 35 yıldır piyasada olan 747'lerin kullanımı artardı.
* Pazarın A380 gibi büyük uçaklara ihtiyacı yok.
* Biz 15 yılda yıllık ortalama 41 adet Boeing 747 teslimatı yapabildik.
* Boeing'in hali hazırdaki 747 müşterileri: 15 en büyük havayolu şirketinde ortalama 41 adet
* Eldeki veriler 20 yıllık dönemde şehirler arasındaki aktarmasız uçuşların yıllık yüzde 2.5 artacağını gösteriyor.
* Gerçekte, pek çok Asya kenti kendi aralarında aktarmasız uçuşlar düzenleyebiliyor.
|
|
|
|
|
|
|
|
|