|
|
|
|
|
|
'Saat bir aksesuvar'
BİR dönem mekanik saatler çok moda olsa da artık saatte dayanıklılığın yerini trendler almaya başladı. Moda markalarının tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de ön planda olduğunu belirten Ramazan Kaya, bu akımın nasıl ortaya çıktığını şöyle anlatıyor: "1997 yılında Giorgio Armani'nin yaptığı saatler, büyük ilgi görünce, diğer giyim markaları da onu takip etti. Giorgio Armani'nin birebir kendisinin tasarladığı bu saatler, Armani kıyafet alamayan insanlar tarafından neredeyse kapışıldı. Çünkü bu saatlerin fiyatı 200 dolardan başlıyordu."
GENİŞ KASA RENKLİ KAYIŞ Her alanda tasarımın ön planda olduğu günümüzde, bu akımdan saat modası da payına düşeni alıyor. Nasıl almasın ki, günümüzde saat, zamanı gösteren bir araçtan çok bir aksesuvar olarak algılanıyor. Kaya konuyu Roberto Cavalli'nin bir sözüyle aydınlatıyor: "Bizim saatlerimiz saat değil aksesuvar. Ama diğer aksesuvarlardan bir farkı var, o da zamanı göstermesi." Bir aksesuvar olarak tekstil modasından etkilenen saat trendlerine gelince... Deri kayışlı modellerin bu yıl daha fazla ön plana çıktığını açıklayan Saat&Saat'in patronu, şöyle devam ediyor: "Taşlı modeller koleksiyonlarda önemli bir yer tutuyor. Geniş kasalı modellere gerek erkekler gerekse kadınlar yoğun ilgi gösteriyor. Kadın saatlerinde abartılı ve canlı renklerdeki kayışları, renkli kadranlar tamamlıyor. Erkeklerde ise oval ve büyük kadranların moda olduğunu söyleyebiliriz."
|
|
|
|
|
|
|
|
|