LandRover Orta ve Doğu Avrupa Bölge Müdürü Alan Jones, Türkiye'nin, Avrupa'daki bazı ülkelere göre daha önemli bir pazar olduğunu söyledi. Jones, geçmiş yıllara göre dünyada 4x4 sınıfında inanılmaz bir taleple karşı karşıya olduklarını belirterek, pazarın bu kadar büyümesinde bu araçların çok pratik ve fonksiyonel olmasının büyük payı bulunduğunu belirtti. Jones, bu yılın sonuna kadar dünyada 180 bin araç satmayı öngördüklerini belirterek, satış yaptıkları 120 ülke arasında en iyi pazarların ABD ve İngiltere olduğunu söyledi. Jones, Türkiye'nin Avrupa'daki bazı ülkelere göre daha önemli bir pazar olduğuna işaret ederek, "Türk halkı verdiği paranın hesabını bilen, aldığı ürünü iyi bir değere almasını bilen tüketiciler. Land Rover Türkiye için çok iyi birürün. Türkiye'de Land Rover Discovery modellerinden bu yıl 2 bin tane satmayı planlıyoruz. 2005 yılında bunu yüzde 25 artırmayı hedefliyoruz. Bu büyük bir artış gibi gözükebilir ama yeni Discovery 3 modellerini bütün yıl satma avantajımız olacak. Önümüzdeki yıl Türkiye pazarına bir Land Rover ürünü daha kazandırmayı düşünüyoruz. Bu ürün diğer ülkelerle aynı anda Türkiye'de satışa sunulacak" diye konuştu.