kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
  » Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Euro 2004
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
TV'deki uzun reklam süreleri kısaltılacak
TV'deki uzun reklam süreleri kısaltılacak

Konsey, reklamların uzamasının ve sık aralarla yayına girmesinin etkinliği azalttığını bildirdi.

Türkiye Reklam Konseyi, televizyonlarda yayınlanan reklam kuşaklarının uzayıp gitmesinin ve kuşakların çok sık aralarla yayına girmesinin mecralarda reklam etkinliğini ve izlenirliğini olumsuz etkilediğini bildirdi. Konsey, son dönemde kamuoyunda tartışmalara neden olan televizyonlardaki reklam kirliliğini önleme yolunda atılan adımları tartıştı. Toplantıya Uluslararası Reklamcılık Derneği Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, Asbaşkanlar Can Çağdaş Hakan Behlil, Zühtü Sezer, Genel Sekreter Nilüfer Yılmaz, Reklamcılar Derneği Başkanı Jeffi Medina, Asbaşkan Haluk Sicimoğlu, Reklamverenler Derneği Başkanı Dilek Erkey, Asbaşkan Babür Çelebi, Reklamcılık Vakfı Başkanı Faruk Kaptan, Televizyon Yayıncıları Derneği Başkanı Nuri Çolakoğlu, Asbaşkanlar Zekeriya Karaman, Zeynep K. Gönenç, Kenan Tekdağ, Türkiye Basın Reklam Komisyonu Asbaşkanı Ercüment Pal katıldı. Konsey reklamların ekonomiyi tetiklediğini, krizden çıkışı hızlandırdığını, ekonomiyi canlı tuttuğunu, istihdam artışına katkıda bulunduğunu hatırlattı. Konsey, ayrıca, Televizyon Yayıncıları Derneği'nin reklam kuşaklarının süresinin sınırlanması ve reklam yayın esaslarının daha gerçekçi bir zeminde düzenlenmesi için Radyo Televizyon Üst Kurulu ile geliştirdiği diyaloğu desteklediğini açıkladı.

YOĞUN ÇALIŞMA
Konsey, Türkiye'de televizyonlarda yayınlanan reklam kuşaklarının uzayıp gitmesinin ve kuşakların çok sık aralarla yayına girmesinin mecralarda reklam etkinliğini olumsuz etkilediğini bildirdi. Türkiye Reklam Konseyi, bu kirliliğe özellikle yaşanan ekonomik krizlerde bütün sektörde reklam fiyatlarının çok düşmesinin neden olduğunu işaret etti. Reklam Konseyi bütün bu sorunların giderilmesi için sektör kuruluşlarının bu yöndeki çalışmalarını koordine edeceğini, bu amaçla hükümetle temasları yoğunlaştıracağını açıkladı.
DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
 Sanayicinin 2003 karnesinde kırık yok
 Bataklıktan doğan dev
 Kurulduğu yıl devler liginde
 İstihdam için yeni alanlar bulmalıyız'
 Koç: İnşaat dışında her sektörde canlanma var
 Kayserililer Guinness'e girmeden birbirine düştü
 TÜSİAD: Yatırımlar bürokrasiye takıldı
 Sağlığa sağlıklı fiyat
 İlaçta zam en fazla yüzde 8.7 olacak
 Vodafone ve O2 haksız kazançla suçlanıyor
 500 büyük, Wal-Mart'ın yarısına bile yetişemiyor
 Dolar 1.5 milyon lirayı gördü
 Brisa'dan 168 milyon dolarlık yatırım
 'RJ'lerin uçuşunda sakınca yok'
 İşadamı Aydın Bolak vefat etti
 TAV, İran'da yerel ortakla çalışacak
İLKER SARIER
İnsan eti yemek!
İçim sızlar her gördüğümde... Törenler...
GÜNTAY ŞİMŞEK
Dengeleri değiştirecek ziyaret
Türkiye'yi bölgede...
ERGUN BABAHAN
İhtiyatlı iyimserlik
Türkiye'nin en büyük 500 sanayi...
Çocuk suçlarında alarm
Zor yaşam koşulları, artan nüfus, çocukları suç çemberine çekiyor.
Güle güle Feridun ağabey
Kalp krizi geçirip yaşamını yitiren doktorumuz Feridun Özdingiş'i...
IMKB
E: 19,019 D:% 1.30
DOLAR
S: 1,484,000 D:% -0.54
EURO
S: 1,785,000 D:% -0.89
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.