kapat
   
SABAH Gazetesi
 
    Yazarlar
    Günün İçinden
  » Ekonomi
    Gündem
    Siyaset
    Dünya
    Spor
    Hava Durumu
    Sarı Sayfalar
    Ana Sayfa
    Dosyalar
    Arşiv
    Euro 2004
    Günaydın
    Televizyon
    Astroloji
    Magazin
    Sağlık
    Cumartesi
    Aktüel Pazar
    Otomobil
    Sinema
    Çizerler
Bizimcity
Sizinkiler
emedya.sabah.com.tr
Google
Google Arama
 
Boyner: İndirimlerde ayar kaçtı
Boyner: İndirimlerde ayar kaçtı
Ben cesur değilim, onlar korkaktı

Boyner: İndirimlerde ayar kaçtı

Son 2-2.5 yıllık dönemde müşteriyi çok şaşırttık. Ama her konuda olduğu gibi indirimleri de biraz fazla abarttık. Tek haneli enflasyon şaka gibi. Böyle bir ortamı yaşamadım. Müşterinin karşısına fiyat artırmadan çıkıyoruz.

BOYNER Holding Murahhas azası Cem Boyner, Türkiye'nin herşeyi olduğu gibi indirim kampanyalarını da abarttığını söyledi. Önceki akşam MTV'de Yavuz Semerci'nin BusinessClass programına konuk olan Cem Boyner, alışverişlerde tüketicinin seçeneklerinin arttığına, mağazalarda bazen devrim niteliğinde sayılabilecek değişimlere gidildiğine dikkat çekti. Kriz sonrasında ülkemizde indirim furyasının yaşandığına da değinen Boyner, "Son iki, iki buçuk yıllık dönemde müşteriyi çok şaşırttık. Ancak her şey de olduğu gibi indirimleri de abarttık" dedi. Boyner, bu konuda şunları söyledi: "Normalde yaz ve kış biterken sezon sonu olarak nitelendirdiğimiz indirimler yapılırdı. Ancak son dönemde öyle indirimler türetildi ki.. Yapılan indirim sayısı 25-30'u buluyor.. Anneler günü, babalar günü, sevgililer günü, karne günü, kurban bayramı, ramazan bayramı, yılbaşı öncesinde, sonrası indirimleri gibi bir yılda 15 - 20 farklı indirim yapılıyor."

TEK HANE, ŞAKA GİBİ
Bilinmeyen bir ortamda çok tedbirli davranılmasının normal olduğuna dikkat çeken Boyner, 2004 başından itibaren hızla normalleşme sürecinin yaşandığını belirtti. Boyner sözlerini şöyle sürdürdü: "Enflasyonun düşmesi, bizim bilmediğimiz, alışık olmadığımız ortamlar. Türkiye'de enflasyon tek hanelere indi. Bu, şaka gibi bir şey... Ben şahsen, tek haneli enflasyon ortamını hiç yaşamadım. Müşterinin karşısına fiyatları artırmadan çıkıyoruz. Bu normalleşmeyi de başlattı. Şu anda, insanlar Avrupa Birliği (AB) üyeliğini satın alıyor. Çözülemez denilen sorunlar çözülüyor. Eskiden çözülen sorunlar parmakla gösterilirdi. Bugün, çözüm bekleyen 3-5 sorunu sayar durumdayız. Cari açığı, üretimi tartışmaya başladık."

MARKALAŞMAK AŞK İSTER
Son dönemde özellikle tekstilcilerin sıkça tartıştığı Çin ile ilgili farklı bir yaklaşımı ortaya koyan Cem Boyner, "Korkmayalım. Çin aslında bütün dünya için muazzam bir fırsattır" dedi. Boyner, şunları söyledi: "Türkiye dünya ticaretinde önemli bir büyüklüğü yakalamış durumda. Fasonculukla muazzam bir ekonomi kurduk. Artık yapmamız gereken, fasonculuktan markalaşmaya geçmektir. Markalar yaratmalıyız. Markalaşma bilincinin çok hızlı arttığını da söyleyebilirim. Markalaşmak aşk ister. Ne zaman marka olunur diye sorarsanız... Ürünü adıyla isterseniz bu bir markalaşmadır. Mavi Jeans örneğini vereceğim.. Müşteri mağazadan girip örneğin 'Mavi var mı, Mavi?' dediği zaman marka olmuşsunuzdur." T-box markasının bir ekip ruhu ile ortaya çıktığını da anlatan ekleyen Boyner, bütün dünyada satılabilecek bir ürün yapmak için yola çıkıldığını ve bunda başarılı olduklarını, t-box'un bugün 30 farklı ürün adediyle, yaklaşık 4 milyar adet satıldığını ve 18 ülkeye ihraç edildiğini söyledi.
DİĞER EKONOMİ HABERLERİ
 Hükümet 2 senti fazla buldu
 Girseydiniz, sizin elinizi kim tuttu ki?
 Putin'in neşteriyle Rusya krize mi giriyor?
 Tekstilcilerin Rusya çıkarması
 Nitelikli Almancı aranıyor
 Ülker-Hero işbirliği bebekleri doyuracak
 Aslında dünyayı tüketiyoruz
 RJ'ler yeniden seferlere başlıyor
 Garanti'ye 450 milyon euroluk kredi
 AB ile anlaşmanın faturası 1.25 milyar $
 Ruslar müzedeki otoları satıyor
 Üretim rekoru devam ediyor
SERVET YILDIRIM
Akaryakıtta sorun
Akaryakıt bayileri eyleme...
YAVUZ SEMERCİ
ABD tarzı gazetecilik Türkiye'de iş yapar mı?
Gazete...
GÜNTAY ŞİMŞEK
Kabotaj nasıl delinir?
Türkiye'de bütün kurumlar...
İstersen dağlar yerinden oynar
Mustafa Sandal'ın Volkswagen'in reklamları yaptığı şarkı mesajlarla...
İkisini de infaz ettiler
Pamukkale'de açık araziye terk edilmiş bir otomobilin içinde ölü...
IMKB
E: 18,327 D:% 1.38
DOLAR
S: 1,447,000 D:% 0.14
EURO
S: 1,791,000 D:% 0.11
 
    Günün İçinden | Yazarlar | Ekonomi | Gündem | Siyaset | Dünya | Televizyon | Hava Durumu
Spor | Günaydın | Kapak Güzeli | Astroloji | Magazin | Sağlık | Bizim City | Çizerler
Cumartesi | Aktüel Pazar | Sarı Sayfalar | Otomobil | Dosyalar | Arşiv
   
    Copyright © 2003, 2004 - Tüm hakları saklıdır.
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.