Bireysel bankacılıkta harcadıkça kazandıran puan kampanyaları sürerken, Yapı Kredi şimdi de işlemlerin hacmine göre avantaj ve indirim uygulaması başlattı.
Bireysel bankacılık alanında rekabetin her geçen gün arttığı bir dönem yaşanırken, Yapı ve Kredi Bankası, "Benim Param" sloganı ile müşterilerine işlemlerinin hacmine göre kazanacakları sayılar aracılığıyla avantaj ve indirim sağlayacak yeni bir kampanyayı hayata geçiriyor. Başrölünü Mehmet Aslantuğ'un üstlendiği reklam kampanyası ile müşterilerine ulaşmayı hedefleyen bankanın "Benim Param" uygulamasında sayı kazandıran işlemler, vadeli, vadesiz ve yatırım hesabı, bireysel krediler, kredili mevduat hesabı, fatura ödeme, otomatik fatura ödemeleri, Worldcard dönem borcu ve senetsiz taksit sistemi gibi bireysel bankacılık hizmetlerinden oluşuyor.
Örneğin artık müşteriler kullandıkları krediden, ödedikleri faturalardan sayı kazanabilecekler. Müşteri, yaptığı işlemlerin hacmine bağlı olarak her ay hesaplanacak olan sayısına göre, ekstra worldpuan kazanımı, şube ve Teletel'de öncelik, Medline acil sağlık hizmeti gibi avantajlar ile bankacılık ücretlerinde indirim olanağı elde edebilecek. Yapı ve Kredi Bankası Genel Müdür Yardımcısı Tülay Güngen yaptıkları hesaplamaya göre, 0-29 arasındaki sayıya sahip müşterinin yıllık avantajının 142 milyon lira, 30-59 arasındaki sayıya sahip müşterinin yıllık avantajının 347 milyon lira, 60 ve üzeri sayıya sahip müşterinin yıllık avantajının ise 686 milyon lira olacağını bildirdi. Bankanın 9 milyon müşterisinden 4,5-5 milyonunun aktif olduğunu kaydeden Güngen, yeni uygulama sayesinde öncelikle bu müşterilerini korumayı ve sayılarını artırmayı hedeflediklerini bildirdi.