Almanmühendislik devi Siemens dünyaca ünlü spor takımlarına sponsor olduktan sonra pazar payını ve tanınırlığını önemli ölçüde artırdı. The Wall Street Journal Gazetesi'nin haberine göre, Real Madrid gibi yıldızlar topluluğu olan bir takımla sponsorluk anlaşması yapan Siemens'in pazar payını bir puan artırarak yüzde 8.4' e çıkardı. Tabii bu performansın arkasında da başarılı bir yönetici bulunuyor. Siemens AG'nin yöneticilerinden Rolf Beisswanger, 2003 yılında Nokia, Motorola ve Samsung'un ardından pazarda dördüncü olan şirketi muhafazakar imajından kurtararak daha dinamik bir vizyona taşıdı. Ve 90 milyar dolarlık ciroya sahip şirketi dünya çapında tanınır bir marka haline getirdi. Siemens, Ronaldo, Zidane ve Beckham gibi yıldızların şöhretini pazarlama aracı olarak kullanarak, tüm dünyadaki satışlarını artırmayı hedefliyor.