kapat
27.06.2001
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi


Dünyadan
Spor

Magazin
Astroloji

Para Durumu
Hava Durumu

Bizim City
Sizinkiler

Sarı Sayfalar
İstanbul

Cumartesi Eki
Pazar Eki

Künye
E-Posta
Reklam
Arşiv

A T V

Win-Türkçe
ASCII

www.hyundai.com.tr
 

Çeşit yaratan kazanır


Yazılım şirketi SAS Internatıonal'dan Adrian Reynolds sektörde çeşit yaratan şirketlerin kalıcı olacağını belirtti.
Dünyanın en büyük on yazılım şirketinden biri olan SAS Institute, 1997'da girdiği Türkiye pazarında "bilginin, rekabetin altın kuralı" olduğunun altını çizdi. Tüm dünyada 1000'e yakın şirkete sigortacılık çözümleri konusunda hizmet veren SAS International'dan Adrian Reynolds, sigorta sektöründe bugün ve gelecekte yaşanan sorunların aşılmasında "bilginin" önemine dikkat çekerek, bilgiyi getirisi en yüksek yatırım olarak tanımladı. Reynolds, başarılı sigorta şirketlerinin müşterileriyle beşikten mezara kadar uzanan bir ilişki içerisinde olması gerektiğini ifade ederek, "Artık sigorta şirketleri tipik sigortacılık hizmetlerini, bunun dışındaki alanlarla ilişkilendirmeyi hedefliyorlar. Örneğin konut sigortaları artık kredi kartları ile ilişkilendiriliyor. Müşteri ihtiyaçlarına en duyarlı olmanın yolu bilgi erişimi, analizi ve bilginin etkin kullanılmasıdır. Sektör bir devrim yaşıyor. Ben Türkiye'de sigorta sektörünün inanılmaz bir gelişme içerisinde olduğuna inanıyorum" dedi.

SAS Türkiye Genel Müdürü Nuray Akmeriç de sigorta sektöründe yoğunlaşan rekabete dikkat çekerek, "Bu da sigorta şirketlerinin farklılıklarını ortaya çıkartacak ürün ve hizmetlere yönelmelerini zorunlu kılmakta" diye konuştu.

www.sigortam.net

Copyright © 2001, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır