kapat

11.11.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
banner
Sabah Künye
Ata Yatirim
Sofra
Cumartesi Eki
Pazar Eki
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

YeniBinyil
Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Telsim
Yanlış tercih!
Her iki köprüde de araç yoğunluğu nedeniyle trafik çilesi yaşanırken arabalı vapurlar neredeyse boş gidip geliyor. Sonuç: Sürücüler göz göre göre "işkenceyi" seçiyor

Günde 120 sefer
Denizcilik İşletmesi'ne bağlı Şehir Hatları, Harem-Sirkeci arasında günde karşılıklı olarak tam 73 arabalı vapur seferi yapıyor... Yine Harem ile Kabataş arasında gerçekleştirilen sefer sayısı ise 47'yi buluyor... Bu seferlerin araç taşıma kapasitesi 10 bine ulaşıyor.. Ancak her iki hatta arabalı vapurların günde taşıdığı araç sayısı ortalama 4800 civarında kalıyor...

Arabali avantajlı
Köprüyü kullanan sürücü karşıya geçmek için 1 saat vakit harcıyor.. Oysa arabalı vapurla Harem'den Üsküdar'a ulaşım sadece 15 dakika... Hem de açık havada... Çile, işkence yaşamadan... Üstelik Harem'den Sirkeci'ye 15 dakikada, Kabataş'a ise yarım saatte bir arabalı vapur kalkıyor... Yani köprüye göre hem zamandan hem da akaryakıttan tasarruf sağlanıyor...

Arıkan'dan çağrı
1 milyon 100 bin lira olan arabalı vapur seferlerine ilgisizliğe anlam veremediğini söyleyen Denizcilik İşletmesi Genel Müdürü Erkan Arıkan, "Nedense İstanbullular yanlışı tercih ediyor.. Oysa arabalı vapurları kullansalar hem sinir harbi yaşamazlar hem de zamandan kazanırlar. Bu gerçek görmezden geliniyor" diye yakınıyor.

KADİR CAN


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır