kapat

15.07.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Superonline
Sabah Künye
Atayatirim
Sofra
iku
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
AHMET VARDAR(avardar@sabah.com.tr )


Şu mektup işini bir türlü halledemedik...

Köşemde sık sık yazıyorum, her yazdıktan sonra da PTT Genel Müdürlüğü'nden cevap geliyor. Her cevapta da, konunun üzerine eğildik, gereken tahkikat yapılmaktadır deniyor. Demek ki, yetkililer çalışıyor, konuyla ilgileniyor. O zaman aksaklıklar neden devam ediyor, onu bir türlü anlayamadım.

İşte İngiltere'den aldığım bir mesaj;

"Sevgili Ahmet Vardar, üç seferdir İngiltere'den Ankara'ya eşime ve çocuklarıma mektup yazıyorum ama bir türlü ellerine geçmiyor. İnanın bunları yazdığıma üzülüyorum ama sessiz ve çaresiz kalmak da insanı kahrediyor. Son olarak kızıma uzun bir mektup yazdım ve Ankara-Keçiören Gazino Fatih Caddesi üzerindeki ev adresimi yazarak postaladım. Lakin mektup ellerine geçmemiş. Zarf içerisine koymadan kart gönderiyorum adrese ulaşıyor. Yarım sayfalık bir mektubu ince bir zarfın içerisine koyup gönderiyorum o da ellerine geçiyor. Her ne zaman birkaç sayfalık bir mektup yazıp gönderdiysem (ki bu üç oldu) ellerine geçmedi.

Bu nedir ve nasıl bir anlayıştır bilemiyorum. Mektup içerisinde para falan bulacağını mı zannediyor bunu yapanlar!... Kaç günden beri çocuğum kapıda postacı beklediğini ve mektubu gelmediği için çok üzüldüğünü söylüyor. Çoluk çocuğumuza, eş ve dostumuza uzun uzun bir mektup yazıp da ülkemize gönderemeyecek miyiz?... Bu konunun çözümü nedir bilemiyorum ama bunu yapanlar çok yanlış yapıyorlar ve yetkili kişiler de tedbir alma konusunda biraz duyarsız kalıyorlar."

Pizza Hut sigara içilmeyen bölümünü yaptı.
Geçenlerde dile getirdiğim bir okuyucumun şikayetini Florya Pizza Hut işleticilerine iletmiştim. Onlardan aldığım cevapta, "Bir dünya markası olan Pizza Hut olarak müşterilerimizin memnuniyeti için her zaman ellimizden geleni yaparız. Şikayette bulunan müşterimiz İbrahim beyden özür diler, kendisini artık sigara içilmeyen restaurantımızda ağırlamaktan mutlu olacağımızı belirtmek isteriz. Çünkü artık burayı sigara içilmeyen bir restaurant haline getirdik. Ayrıca bizi bu konuda uyardığınız için de teşekkür ederiz" diyorlar. Görüyorsunuz ya, iyi bir işletici, iyi bir yönetici en ufak bir şikayetten nasıl etkileniyor, nasıl tepki gösteriyor. Ben de Pizza Hut yöneticilerini, bu duyarlılıklarından dolayı tebrik eder, başarılar dilerim.

Alanya Belediye Başkanı cevap verdi.
Geçenlerde "Şehri ortasından kanalizasyon geçirip, denize mi akıtıyorsunuz?..." diye sorduğum Alanya Belediye Başkanı Hasan Sipahioğlu, yazılı bir cevap gönderdi. Doğa ve insan sevgisine her zaman çok değer verdiğini söyleyen başkan, yazıda bahsi geçen Obagöl Mahallesinin, Alanya'ya bağlı olmadığını, Alanya'dan ayrı bir belde olduğunu, bu yüzden de yazdığım yazıda söylenen iddiaların varit olmadığını açıklıyor. Kendisine gösterdiği ilgiden dolayı teşekkür ediyorum.

Yazarlar sayfasina geri gitmek icin tiklayiniz.

Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır