kapat

01.07.2000
Anasayfa
Son Dakika
Haber İndeksi
Yazarlar
Günün İçinden
Politika
Ekonomi
Dünyadan
Spor
Magazin
Superonline
Sabah Künye
Atayatirim
Sofra
iku
Bizim City
Sizinkiler
Para Durumu
Hava Durumu
İstanbul
İşte İnsan
Astroloji
Reklam
Sarı Sayfalar
Arşiv
E-Posta

Turkport
1 N U M A R A
Sabah Kitap
Z D N e t  Türkiye
A T V
M i c r o s o f t
Win-Turkce US-Ascii
© Copyright 2000
MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.
Antalya cıvıl cıbıl
Yeni sezon bereketini de beraberinde getirdi. Akdeniz sahilleri, 'üstlerini çıkarıp güneşlenen' yabancı turistlerle doldu. Turizmciler gelişme karşısında mutlu ve umutlu

2000 yılı Akdeniz sahillerine bereket getirdi. Yabancı turistler, kötü geçen 1999 yaz sezonunu unutturarak, mayıs ayından itibaren Antalya sahillerini doldurmaya başladı. Otellerde yüzde 95'e varan doluluk oranı turizmcileri de mutlu etti. Akdeniz sahillerindeki yabancı turistlerin çoğu, Avrupa ülkelerinden, özellikle Almanya'dan geliyor.

Alanya'dan vazgeçemeyen Avrupalı genç kızlar ise ünlü Damlataş Plajı'nda sere serpe güneşlenerek yazın tadını çıkarıyorlar. Avrupalı turistlerin öncelikli tercihi, Alanya ve Side sahilleri ile fiyatları daha uygun olan 3 ve 4 yıldızlı oteller. Gelişmeyi değerlendiren turizmciler, bu tabloyu Türkiye'nin bu yılki tanıtım politikasına bağlıyorlar.

'TÜRKİYE MARKA OLMALI'
Tur Operatörleri Genel Sekreteri Hüseyin Baraner de "Türkiye'deki, özellikle Antalya'daki otellerimiz iyi. Alman turist en çok Antalya'da rahat ediyor. Türkiye arkasına aldığı bu itici rüzgâr ile marka haline gelmeli. Ülkemiz, turizmde Fransa, İspanya, İtalya ve Yunanistan gibi ülkeleri geçmelidir" diye konuştu.

Ömer Faruk GÜDER


Copyright © 2000, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş. - Tüm hakları saklıdır