Beymen ile Bilsar'ın ortak çalışması yakında Türkiye'yi yeni bir markayla daha tanıştıracak. WW. Markayı Beymen'e danışmanlık yapan yabancı bir şirket yaratmış. Beymen Business adıyla gömlek üreten Bil's gömleğin yaratıcısı Bilsar ise bir kadın koleksiyonu olacak olan WW'nun koleksiyonunu üretecek. Türk alfabesinde yer almayan bir harfden oluşması bir dezavantaj gibi görünse de WW akılda yer edecek bir isme benziyor.
Üretiminin yüzde 80'ini ihraç eden Bilsar ise, Bil's gömlekleriyle yakaladığı kaliteyi yeni bir konsepte taşıma kararını verdi. Bilsar'ın Yönetim Kurulu Başkanı Selman Bilal ve ekibi şu günlerde Türkiye'de henüz olmayan yeni bir mağazacılık anlayışı için yoğun bir çalışmanın içinde. Bir yandan Beymen'e kadın koleksiyonu hazırlamak için kolları sıvayan Bilsar, yakında Nişantaşı'ndaki mağazada da Bil's markası altında konsept ürünler satmaya başlayacak.
Paris'teki Collecte ya da Milano'daki Corse Como'yu bilenler Bilsar'ın Türkiye'ye taşıyacağı yeni konsepti çok daha iyi anlayabilir. Yüksek sosyetinin ve seçkinlerin çok yakından tanıdığı bu isimler, bir üründen ziyade yaşam tarzının satıldığı yerler. Bir kulüp havasındalar ve gittiğinizde illa da birşey satın almanız gerekmiyor. Müzik CD'lerine ya da başka yerlerde bulamayacağınız moda kitaplarına bakıp, bir kahve içmek için de uğrayabileceksiniz. Konsept ürünler ise başka yerlerde bulunmayacak kadar az sayıda ve özel olacak. Selman Bilal, Türkiye'nin ilk moda kitaplığını da bu mağazada hizmete sokacak.
Tüm dünyayı şu günlerde saran yeni bir pazarlama anlaşıyı var. One to One yani bire bir pazarlama konsepti. Aradaki aracıların ortadan kaldırılarak doğrudan üreticinin son tüketiciye ulaştığı bire bir pazarlama Bilsar'ın yeni kâr merkezi. İnternet'ten tüm dünyaya Türkiye'den moda satacak kadar iddialılar.
Şimdiden ünlü modacı Davide Terrano'ya 10 modellik bir koleksiyon hazırlatan Bilsar, bu koleksiyonu da Nişantaşı'ndaki yeni mağazada sergileyecek. Bu çok özel mağaza ise Mart'ta açılacak.
Çorum'da yılda 1 milyon gömlek üretme kapasitesine sahip fabrikasında sürekli Amerikalı ve Avrupalı müşterilerini ağırlayan Selman Bilal'ın bir derdi var. O da havaalanı faaliyette olmadığı için Ankara'dan sonra fabrikaya otomobille gitmek. Geçen yıl iki otomobil tehlikeli Çorum yolunda parçalanmış. Bir Çorumlu olarak Bilal illada havalanının Çorum'da yapılmasını istemiyor. Gerek olmadığını düşünüyor. Samsun, Amasya, Tokat ve Çorum'un tam ortasında yer alan ve kullanılmayan Merzifon'daki askeri havalanının neden kullanılmadığını ise hiç mi hiç anlamıyor.