Otelcİlİk endüstrisi, mini barlara, kablolu TV'lara, jakuzilere, tuvalet telefonlarına onca para sarfettikten sonra, nihayet yataklara para harcamaya karar verdi. ABD ve Kanada'da şimdilik 39 bin 552 eve girmesi kesin olan yataklar, rahatlığın ön planda tutulduğu Westin Oteli 'rüya yatakları.'
Otel, bu uğurda tam 30 milyon dolar harcamış. Şimdi bunu örnek alan diğer bütün büyük oteller de, müşterilerini kaybetmemek için, aynı yataklardan edinme telaşında...
* Ritz-Carlton, kuştüyü yatakları ısmarladı bile. 300 iplikli İtalyan çarşaflar da yolda. Dubai'deki şubesi, müşterilere zengin bir yastık seçeneği sunuyor. At kılıyla doldurulmuş yastıktan, anti-allerjik olanına kadar...
* Four Seasons'ın müşterileri ise, yataklardan öylesine memnun ki, otel her yıl bunlardan 100 adet daha ısmarlıyor. Bir çift kişilik yatak için 999 dolar ödüyorlar. Çok beğenen bir müşteri, kendi evine aynı yataktan sipariş bile vermiş.
* Hilton'un yeni buluşu, 'iyi uykular' adını taşıyor. Odalarda çok rahat yatakların yanı sıra, ışık azaltan ve gürültü geçirmeyen fasiliteler de mevcut. Öyle popüler olmuş ki Hilton'un bu odaları, üç yaşındaki buluş, yakında tüm Hilton otellerinde de uygulanacak.
* Hyatt ise henüz yatakların önemini kavrayamamış otellerden. Müşterilerden o yönde bir talep gelirse, değiştireceklerini söylüyorlar.