kapat
Üye OlÜye Girişi
Bugünkü SABAH Gazetesi
  |  Benim şehrim | 23 Ağustos 2008, Cumartesi
Son Dakika
ARAYIN
Google
Google Arama
atv
ABC

Mağdur oldum, zarara uğradım...

2007 Aralık ayında Beşiktaş'ta bir elektronik mağazasından X210 model Samsung telefon aldım. 3 ay sonra telefon kendi kendine kapandı, şarj etmemize rağmen açılmadı. Telefonu aldığım mağaza beni KVK servisine yönlendirdi. Beşiktaş KVK'ya telefonu bıraktım ve 3 gün sonra aradığımda telefonda "tamiri mümkün olmayan anakart arızası" olduğu söylendi. Samsung yetkili servisi ve KVK arasında defalarca gidip gelmeme rağmen sonuca ulaşamadım. Samsung yetkililerinden sorunumu çözmelerini bekliyorum. İrem DİZAR

Alo SABAH İstanbul
Tel: 0212 354 34 03 Fax: 0212 347 06 27 e-mail: idil.alakus@sabah.com.tr