'Boya değil, ev kozmetiği'
İLİŞKİLİ HABERLER
'Boya değil, ev kozmetiği'
Türkiye'de boya bilincinin çok zayıf olduğunu, tüketicinin boyanın koruma özelliğinden çok renk tatminini ön plana çıkardığını dile getiren Mizrahi, eğitim çalışmaları yaptıklarını dile getirdi. Mizrahi, sektörün artık kendisini ev kozmetiği olarak tanımladığını ifade etti. İç dekorasyon konusunda özellikle kadınların etkili olduğunu ve ürün çeşitliliğiyle farklı tercihlerin ön plana çıkmaya başladığını dile getiren Mizrahi, şöyle konuştu: "Avrupa'da da bu nedenle insanlar ellerine fırça alıp evlerini kendileri boyamaya başlamış. Bu da 'evini kendin boya' akımını doğurmuş. Bu durum boya tüketiminin artmasına neden olmuş. Türkiye'de şu anda kendi boyasını yapma oranı yüzde 5."
Yayın tarihi: 29 Mayıs 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/05/29/em/haber,7ABB3CAC01464777A76263FA09EDF58C.html
Tüm hakları saklıdır.