Anneler Günü yaklaşırken ekranlar mücevherat firmalarının "tek taş" kampanyalarıyla doldu. Atasay ise işi iyice abartıp, "beş taş"a vardırdı. "Beş taş alana, tek taş pırlanta bedava" sloganının kullanıldığı reklamda üç tane hanımefendi bir beyefendiyi çapraz ateşe alıyor. "Bu fırsatı da kaçırırsan, kendine yer beğen deyip" önüne bir de atlas koyuyorlar. Kocanın hali duman. "Ya bu deveyi güdersin, ya bu diyardan gidersin" durumu... Tabii adam çaresizce kuyumcunun yolunu tutuyor... Evlenme yıldönümünü, doğum gününü hatta Sevgililer Günü'nü anlarım. Bu tür özel günlerde gücü yeten, sevdiğine pırlanta alabilir. Ama Anneler Günü'nde annelere pırlanta almak da nereden çıktı? Yoksa Anneler Günü, çocukların annelerine bir demet çiçek ve bir öpücükle sevgilerini ifade ettikleri gün olmaktan çıkıp, "Babaların sadakatinin ve sevgilerinin karat ölçeğinde sınandığı" bir gün haline geldi de haberimiz mi yok?
Yayın tarihi: 8 Mayıs 2008, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/05/08/gny/haber,D2F57A00C03A4B2982E1210C43A5386C.html
Tüm hakları saklıdır.