İLİŞKİLİ HABERLER
Sosyetiklerin yeni gözdesi '24 ayar' lezzetler
Sosyetiklerin yeni gözdesi '24 ayar' lezzetler
Angelina Jolie, Charlize Theron, Ajda Pekkan ve Serdar Bilgili... Bu isimlerin ortak özelliği; altın yemeleri. İçine altın eklenen çikolata ve şampanyalar sosyetenin yeni gözbebeği!..
Yıllardır süs ve ziynet eşyası olarak kullanılan 24 ayar altın, artık tüm dünyada yeniliyor ve içiliyor. Başta İsviçreli DeLafee olmak üzere birçok seçkin firma, 24 ayar altını çeşitli gıdalarla birleştirerek satışa sunuyor. Avrupa ve Amerika'dan sonra, geçtiğimiz günlerde İstes firması tarafından Türkiye'de de satışa çıkarılan DeLafee marka ürünler, lüks tüketim çılgınlığına yeni bir alternatif oluşturacak gibi görünüyor.
ÜNLÜLER HASTA!
DeLafee marka altın çikolataların tanıtımı, ilk kez, 2006 yılında düzenlenen Oscar töreniyle yapıldı. Çok az bir zamanda da, içinde altın tozu bulunan bu çikolatalardan yemek, dünya çapında bir trend halini aldı. Ünü önce Hollywood'da yayılan altın çikolatalar; George Clooney, Cameron Diaz, Charlize Theron, Angelina Jolie ve Pierce Brosnan gibi birçok ünlü oyuncunun vazgeçemediği lezzetler arasına katıldı. Altın çikolataların Türkiye'deki müdavimleri arasında ise; Germiyanlıgil Ailesi, Ajda Pekkan, Ayşe Polat ve Serdar Bilgili var.
KALBE İYİ GELİYOR
DeLafee'nin Türkiye şubesinin Müdürü Bülent Kavaklı altın yemenin sağlık açısından çok faydalı olduğunu söylüyor ve ekliyor: "Japonlar'ın araştırmalarına göre, günde 0.2 gram altın tüketmek, toksinlerin vücuttan atılmasını sağlıyor. Altın; sindirim ve bağışıklık sistemleri ile kalp-damar sağlığını güçlendirmede de çok etkili. Hindistan, altını yemeklerde en çok kullanan ülke. Mısırlılar ve Çinliler'in ise, altını bundan yüzyıllar önce ilaç yapımında kullandıkları biliniyor."
İLİŞKİLİ HABERLER
Sosyetiklerin yeni gözdesi '24 ayar' lezzetler
Yayın tarihi: 22 Mart 2008, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2008/03/22/gny/haber,BD7265434854493D8F662D490B18BBF3.html
Tüm hakları saklıdır.