Soyak, şikayet ve talepleri çağrı merkezinden topluyor
CMC (Customer Management Center) tarafından hayata geçirilen Soyak Çağrı Merkezi sayesinde ev almak isteyenler satış ofislerine gitmeden şirketin yeni projeleri ve konut satışlarıyla ilgili tüm bilgileri telefondan edinebiliyorlar. Soyak Müşteri Hizmetleri çatısı altında 444 0 795 üzerinden hizmet veren ve 3 yıl önce kurulan Soyak Çağrı Merkezi, haftanın 7 günü 09:00-22:00 saatleri arasında çalışıyor. Satış sonrası müşteri hizmetleri kapsamında ise müşterilerin şikayet ve taleplerini CMC kayıt altına alarak özel olarak oluşturulan bir sistem sayesinde Soyak yetkililerine anında iletiyor. Soyak Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Tarık Ongun, projenin büyük başarı elde ettiğini belirterek, şunları söyledi: "Proje öyle bir noktaya geldi ki, artık çağrı merkezimizi arayanlar dilerlerse satış işlemlerini telefonda bile başlatabiliyorlar"
Yayın tarihi: 20 Aralık 2007, Perşembe
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/12/20/em/haber,E0C45F6811BE45A5B13CCCA4957CBC93.html
Tüm hakları saklıdır.