Suzuki Murahhas Azası Ali Savcı (sağda) ve Genel Müdür Yardımcısı Edmondo Morigi, otomobil pazarını değerlendirdi.
Suzuki mahalli ligden ikinci lige yükseldi
İLİŞKİLİ HABERLER
Suzuki mahalli ligden ikinci lige yükseldi
Otomotiv sektöründeki satışlarda bir önceki yıla göre yüzde 25 daralma yaşanırken, Suzuki yüzde 37 oranında büyüyerek, mahalli ligden ikinci lige çıktı. Ekonominin itici güçlerinden biri olan otomotiv sektöründe, genel seçimler, kredi faiz oranlarındaki değişkenlik ve son iki senede otomotiv pazarında gerçekleşen yüksek satış hacmi nedeniyle bu yıl talepte bir düşüş yaşandığını belirten Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, daralmaya rağmen 2007 yılının ilk yedi ayında toplam 2 bin 376 adet araç satışı gerçekleştiren Suzuki Türkiye'nin, geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 37 oranında büyüdüğünü söyledi.
OTODA 3 LİG VAR
Türk otomotiv pazarında yer alan markaların 3 ayrı lig yarattığını anlatan Ali Savcı, yeni Grand Vitara dizel, Swift ve Jimmy gibi modellerle Suzuki'nin bir üst lige çıktığını anlattı. Savcı, şunları söyledi: "Markalar satışlara göre 3 farklı klasman oluşturuyor. 11 bin ve üstü satış 1. lig. Burada tüm yerliler, VW ve Opel var. 2 bin 500-6 bin 500 arası ikinci lig. İkinci ligin en üstünde Peugeot bulunuyor. Biz de gösterdiğimiz performansla buraya girmeyi başardık. Üçüncü ligde ise 500-bin 500 adetlik satış yapan markalar yer alıyor. Bundan sonraki amacımız, bu ligde iyi bir sıralamada markamızın konumunu pekiştirmek."
İLİŞKİLİ HABERLER
Suzuki mahalli ligden ikinci lige yükseldi
Yayın tarihi: 5 Eylül 2007, Çarşamba
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/09/05//haber,4D55C8A9B57B433AB70F9F0F244EB085.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.