Aytaç Pazarlama Genel Müdürü Yıldırım (solda) ile Aytaç Üretim Genel Müdürü Murat Erdem raf ömrü uzun etleri et shoplar vasıtasıyla satacaklarını söyledi.
Aytaç güvenilir gıda için et shop açtı
Aytaç, kaliteli ve raf ömrü uzatılmış, paketlenmiş taze etleri "Et Shoplar" vasıtasıyla da dağıtacak. Et ve ileri işlenmiş et ürünlerinde hijyen ve gıda güvenliği konusunda son derece titiz davrandıklarının altını çizen Aytaç Pazarlama Genel Müdürü Levent Yıldırım, "Temel gıda konusunda tüketici alışkanlığı düşük gramajlı ürünlere doğru kaymaktadır. Bu nedenle, tüketicimize kaliteli ve raf ömrünü daha uzun süre koruyabilecek şekilde paketlenmiş taze etlerimizi 'Et Shoplar' vasıtasıyla da dağıtmak istiyoruz. Bu alanda yatırım yapmak öncelikli projelerimiz arasındadır" dedi. Düzenlenen basın toplantısında Aytaç'ın 2006 konsolide cirosu 220 milyon dolar olduğu, 2007 ciro hedefinin ise 250 milyon dolar olduğu açıklandı.
Yayın tarihi: 16 Haziran 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/06/16//haber,4F0FA3A7D01A416D967039F3587EBC2C.html
Tüm hakları saklıdır.
Copyright © 2003-2007, MERKEZ GAZETE DERGİ BASIM YAYINCILIK SANAYİ VE TİCARET A.Ş.