ŞAHAN Gökbakar'lı D Smart reklamlarını "hayretle" izliyorum. Zira izlenen tanıtım politikasının ürün ile örtüşmediği kanaatindeyim. Şahan, işleri iyi gitmeyen bir dijital platform satıcısıydı. Sonra aniden D Smart bayii oluverdi. Şimdi domates sandıkları arasında, megafonla bağırarak ürünü tanıtıyor. İyi de reklamın sloganı "üstün teknoloji" değil mi? Kamyonet kasasında decoder sattığında bu ürünün "yüksek teknolojiye sahip olduğuna" nasıl inanacağız? Reklamı hazırlayanların meseleye bir de bu yönden bakmalarında fayda var.
Yayın tarihi: 26 Mayıs 2007, Cumartesi
Web adresi: https://www.sabah.com.tr/2007/05/26/gny/haber,EE78AD3C2D0F45A3A0BD2D7FCDA8702E.html
Tüm hakları saklıdır.