|
|
|
|
"Umutsuz Ev Kadınları" seçim kampanyasında
Sadece Amerika'da değil yayınlandığı tüm ülkelerde büyük beğeni kazanan "Umutsuz Ev Kadınları (Desperate Houseviwes) dizisi, Kanada'da şimşekleri üzerine çekti... Nedeni dizide işlenen bir konu ya da söylenen bir söz değil... Kızanlar da aslında Kanada halkı değil... Hollywood yapımı yayınların ülkede gördüğü ilginin, yerel dizi ve programların pabucunu dama attığını savunan yayın şirketleri ayaklandı! İsyanlarını da, 23 Ocak'ta yapılacak genel seçime taşıdı. Ellerindeki medya ve para gücünü kullanan yapımcı ve sanatçılar, seçim kampanyalarını son sürat götüren başbakan adaylarını kuşatmaya aldı. Adaylardan, iktidara gelirlerse kanalların yayın akışında değişiklik yapmalarını ve primetime kuşağının yerel yapımlara ayrılmasını istiyorlar. Kanada Yazarlar Derneği başkanı Gail Martiri, yeni hükümetten Kanada Televizyon Fonu'na 82 milyon dolar ayırmasını istedi. Sinema, Televizyon ve Radyo Sanatçıları Birliği de "piyasanın Amerikan yayınları tarafından işgal edildiğini" savundu.
|
|
|
|
|
|
|
|
|